A Miskolc Rally hírhedt ralipályái után újabb nagy klasszikus gyorsasági szakaszok kerültek sorra a csapat életében, hiszen Gergőék a Mitsubishivel a Salgó Rallye keretében méretették meg magukat újra.
Markó Gergő: "Röviden úgy tudnék fogalmazni, hogy ez egy igazán meleg, de jó verseny volt. Szerencsésen végigmentünk az összes szakaszon, bár a végén remegett a léc! A melegtől rosszul lettem, úgy, ahogy egy navigátornak kellene" Bár 2-3 liter folyadékot megittam a nap folyamán, de az kevés volt. Szerencsére barátnőm hathatós segítségének köszönhetően - aki friss vizet hozott elénk - hamar helyrejöttünk, de most tapasztaltam ilyet először."
Mint ahogyan Gergő beszámolójából is kiderül, nem csupán a pályák nehézsége okozta a kihívást, idén először a nagy hőséggel is szembe kellett szállniuk. A gyorsasági szakaszok a pilóta számára nagyrészt ismeretlenek voltak, mindössze a domaházai szakaszról jöhettek elő emlékképek, ahol már három évvel ezelőtt versenyzett, a kazári és ceredi pályán abszolút a navigátortól elhangzó információkra kellett hagyatkoznia.
Markó Gergő: "Bevallom, most először mentem úgy, hogy nem nagyon ismertem a pályát, és tényleg az itinerből kellett mennem, de úgy érzem, hogy jól megoldottuk. Az első három szakaszon még szoknom kellett a kocsihoz, a kilométerhiány még nagyon látszik, többet kellene ülnöm a kocsiban, de a második-harmadik körre már egyre több bíztató dicséretet kaptam" alakul-alakul! J A cél az volt, hogy versenykilométereket gyűjtsünk, és ezt most is teljesítettük!"
A páros még csak ízlelgeti a Mitsubishis versenyzést, tapasztalatszerzés az elsődleges, de ezúttal is mindössze fél másodperccel maradtak le a nyolcadikról és zártak a kilencedik helyen.
Markó Gergő: "Annyira belejöttünk a versenyzésbe, hogy a verseny után pár nappal meg is hoztuk a döntést a csapattal: irány Veszprém! Még nem az első osztályban, csupán a rallye2-ben, de most, hogy már tudom, meg kell inni 4 liter vizet, már mehetünk a melegben is! J El kellene kezdenem tanulni a csúszkálást ezzel az autóval, és mivel a murva úgymond lassított felvétele az aszfaltnak, ezért talán ezzel előrébb leszek a tanulási folyamatban. Az első métereimet is murván tettem meg ezzel a kocsival, onnét pozitív emlékek vannak, most ezeket a kilométereket akarom bővíteni. Azt, hogy meg merjem - és meg is tudjam - csinálni, hogy beúszva érkezzek a kanyarba, azt talán a murván lehet a legjobban elsajátítani"