Ollé Sándor- Czakó- Budai Annamária: "A rali túra bajnokság második futamának, a Salgó ralinak pályái nagyon szimpatikusak voltak a számunkra, így úgy döntöttük, hogy ott teszteljük először a S2000-es autónkat. Az egy napos verseny három körében, kevés beállítást tudtunk kipróbálni, de a szakaszok nagyon alkalmasak voltak arra, hogy megnézzük az autó aszfaltos viselkedését. Nagy élmény vezetni, sokkal nagyobb a kanyarsebessége, mint a S1600-as autóknak. Ha őszinte akarok lenni, azt hittem, hogy jóval erősebbek, viszont a komoly kanyarsebesség és a fékút kárpótol az erővel szemben. Időbe telik, hogy elhiggyem, hogy a kanyarokban tényleg elfordul, sokkal drasztikusabb féktávokat lehet vele venni és az összkerékhajtás miatt a kanyarból gyorsan kihúzza az autót, azonban ezt az előnyt csak akkor érezzük, ha jók a beállítások. A második gyorson sikerült is jól magunkra ijesztenünk, hatodik sebességi fokozatban egy "csak balosűen elveszítettük a tapadást. A határát így már éreztük, ennek fényében nem szívesen próbálnám ki milyen óriásit lehet vele esni. A szervizeseim is gyorsan belejöttek, hiszen a működési elve szinte ugyanaz, mint az S1600-asoknak.kanyarban" lecsúsztunk az árokba. Szerencsére sérülések nélkül ki tudtunk jönni, egyszer ő, igazi versenyautó. Az eredményt tekintve kikaptunk, megvertek minket a Mitsubishik, de folyamatosan láttuk a fejlődést, végig gyorsulni tudtunk, így a végére már egész közel voltunk hozzájuk. Nagyon boldog vagyok, hogy sikerült technikát váltanunk, ennek az autónak biztosan az abszolút tíz között van a helye. Ráadásul azt mondják, hogy a Fiesta murván sokkal jobb, ha csak ennyire lesz jó, mint amennyire tetszett aszfalton, akkor remek döntést hoztunk.
Egész verseny alatt fülig ért a szánk, nagyon élvezhetA jövő hétvégén egy osztrák murva versenyen is próbára tesszük, hogy a veszprémi bajnoki futamra úgy menjünk, hogy már ilyen talajon is van tapasztalatunk az autóval"