A Citroen első fellebbezését formai hibákra hivatkozva utasította el a nemzetközi szövetség illetékese, ugyanis a franciák egyben akarták mindhárom Volkswagen-t támadni, azonban a három autó két különböző csapatban versenyez, Latvala és Ogier a "Volkswagen Motorosport" Mikkelsen pedig "Volkswagen Motorosport II." színeiben.
Természetesen ez még nem szegte kedvét a franciáknak, benyújtottak egy újabbat, de ezzel sem jutottak sokkal előrébb. Bár formai hibák ebben is felbukkantak, az FIA behívatta a csapatok képviselőit egy megbeszélésre, hogy egyeztessék nézeteiket. A Citroen azt kifogásolta, hogy a Volkswagen két akkumulátort használt versenyautóiban, ami ellenkezik a szabályokkal. A valóságban azonban arról volt szó, hogy németek, a parc fermé ideje alatt helyeztek el másik akksikat az autókban, melyeket másnap reggel el is távolítottak az autókból. A németek azzal védekeztek, hogy ez az elmúlt években teljesen bevett gyakorlat volt a Rally Világbajnokságon, a procedúrát pedig a Volkswagen külön kérésére az FIA technikai ellenőre jóváhagyta a 2013-as szezonra.
A hosszas konzultáció végeredményeképp a versenyigazgató végül jóváhagyta a pályán elért eredményeket, így hivatalosan is Jari-Matti Latvala és Miikka Anttila lett az Akropolisz Rally győztese.