Balogh Jani: "Jól sikerült a felkészülésünk, próbáltam kiküszöbölni azokat a hibákat, melyek Egerben jelentkeztek. Nüanszokon múlnak a sikerek, az összecsiszolódáson" Fontos volt, hogy ezúttal a sötét körülmények között jól menjünk, így erre nagyon nagy hangsúlyt fektettem, ami azt jelentette, hogy több órán keresztül állítgattam a lámpasort a kocsin.
Külön köszönettel tartozom Pethő Tyutyunak, aki segítette ezt a dolgot, ugyanis az ő lámpasorával versenyeztünk, ami egy jelentős javulás volt! Ezzel az éjszakában is úgy mentünk, hogy mindent láttunk, teljesen előttem volt minden, az útra tudtam koncentrálni, nem éreztem annak a hátrányát, hogy a sötétben megyünk."
A bajnokság második futamán nem csupán a lámpasor működött tökéletesen, de a versenyzőpáros is maximális teljesítményt nyújtott, hiszen már a futam elejétől az élmezőnyben vívták a csatákat.
Balogh Jani: "Nagyon jó volt a ritmus már az elején, Dani navigációja is tökéletes volt, az autó is rendben volt, így már tényleg csak azon múlt minden, hogy mennyire feszegetjük a határokat. Nagyot ugrottunk most a gyorsulás szempontjából, jó időeredményeket futottunk. Már az elején ott voltunk a legjobb öt páros között, és végig hibátlanul mentünk, ami nagyon fontos volt számunkra. A vasárnap már tényleg arról szólt, hogy ne hibázzunk, Dani próbált ugyan ösztökélni, de elvesztettem a bátorságomat, biztonságira törekedtem amellett, hogy Menyáékat mindenképp magunk mögött akartuk tartani. Akár egy defekt esetén is rögtön elolvadt volna az előnyünk, nem akartunk felesleges rumliba keveredni."
A maximális felkészülés meghozta tehát a gyümölcsét, és a csapat belátta, ez egy intő jel volt számukra, minden versenyre úgy kell felkészülni, hogy mind az autó, mind a versenyzőpáros a topon legyen, és tökéletesen igazodni kell a körülményekhez.
Balogh Jani: "Szerintem azok a hátrányok, amelyek jellemezték az éjszakai menetelünket, azokkal kapcsolatban most beletaláltam abba, ami kellett ahhoz, hogy jól menjünk. Az autónak a beállításaival is rengeteget fejlődtünk, kaptunk segítséget, hogy milyen irányba mozduljunk el ezzel kapcsolatban és szerintem ez is nagyban befolyásolta, hogy tudtunk gyorsulni. összetett volt a dolog, jó pár aprósággal tudtunk ekkorát lépni, és nagyon bízom benne, hogy aszfalton ez már így marad!"
Az Országos Rallye Bajnokság harmadik futamára egészen a nyár közepéig kell várni, ám addig sem dőlhet hátra a csapat, hiszen Veszprémben már murvás talaj várja őket, amelyen még ezzel az R4-es autóval sosem versenyeztek. A következő lépcsőfok tehát a murvára való felkészülés.
Balogh Jani: "Az első lépések ezzel az autóval nagyban különböznek a tavalyi megszokottól, de hogy majd ezt murván mennyire gyorsan tudjuk magunkra állítani és kellően ütőképessé válni, az egy picit még aggályos, mert ugye csak egy murvás futam van idén a bajnokságban. Van viszont kellő idő a felkészülésre addig, amit mi tudunk beosztani!"
19. Miskolc Rally - ORB - Végeredmény
1. Kazár Miklós - Szőke Tamás (Citroen WRC)
2. Herczig Norbert - Bacigal Igor (Skoda Fabia S2000)
3. Balogh János - Holczer Dániel (Mitsubishi Lancer Evo IX R4)
4. Krózser Menyhért - Papp György (Subaru Impreza WRC)
5. Botka Dávid - Mihalik Péter (Mitsubishi Lancer Evo IX R4)