A sikert természetesen nem adták ingyen: kőkeményen meg kellett dolgozni azért, hogy Eger után, a 19. Mojito Lemon Miskolc Rallyn is győzelmet ünnepelhessen. A Citroen Xsara WRC a bajnokság második futamán is tökéletesen működött, az eltervezett taktikát pedig Miki és Tom tökéletesen végrehajtotta. Az első napon az éj leple alatt Lillafüred és Mályinka között a 23 kilométer hosszú gyorsaságit kétszer is megnyerte a Maximmun Racing Team párosa, vasárnap az Ózd környéki pályákon négyből háromszor bizonyultak a legjobbnak. Végül közel egy perces előnnyel nyerték meg a versenyt, így a miskolci Városház Téren önfeledten pezsgőzhettek.
- Rendkívül nehéz hétvégén vagyunk túl, de szerencsére minden tökéletesen alakult - fogalmazott a borsodi rallys hétvége után Kazár Miklós. - Korom sötétben kezdtük a versenyt, ami igazi kihívás, komoly feladat volt mindenki számára. A poros, köves felhordásokat ugyanis máshogy lehetett látni, mint nappali fényviszonyok között. Szerencsére sikerült megoldanunk, nagyon jó lámpasorral rendelkeztünk, ami sokat segített a gyorsokon. Ésszel autóztunk, betartottuk a taktikai elképzeléseinket, ami a végső sikerhez vezetett. Nagyon koncentráltak voltunk, a 140 kilométer alatt még csak megsem csúsztunk. Egy kicsit elfáradtunk a végére, de nagyon jó érzés volt Miskolcon, a saját városomban ünnepelni.
Kazár Miklós és Szőke Tamás a 19. Mojito Lemon Miskolc Rallyn a miskolci önkormányzat különdíját is átvehette, amit a legeredményesebb helyi versenyzőnek ajánlottak föl. A bajnoki pontokat tekintve pedig újabb komoly lépést tett előre a Maximmun Racing Team kettőse. Az utolsó szakasz megnyerésével ezúttal is 25 egységgel gyarapították az idei termést, tehát százszázalékos teljesítménnyel állnak az ORB élén.
- Óriási hálával tartozunk a csapatnak, hiszen ismét egy tökéletes Xsara WRC-t bocsátottak a rendelkezésünkre - tette hozzá Szőke Tamás. - Nagyon nehéz verseny volt, az éjszakázás mellett, a másnapi esőzéssel, és még a jégveréssel is meg kellett birkóznunk. Az utolsó kör előtt emiatt elég sokat várakoztunk, de szerencsére ez nem ment a teljesítményünk rovására. Győztünk!!! Immáron másodszor ebben az évben, ami óriási eredmény. Csak titkon, vagy még ott sem gondoltam azt, hogy Miskolc után pontveszteség nélkül állunk majd a sorozatban. Azt viszont tudjuk, hogy közel sincs még vége. Egy pillanatig sem engedhetünk ki, hiszen az újabb és újabb részsikerek vezethetnek a végső siker felé.
Kazár Miklós szerint észjátékot nyertek meg a bükki pályákon és az Ózd környéki utakon. Folyamatosan az élen autóztak, a legnagyobb különbség azonban a végére alakult ki.
- Ehhez nyilván az is kellett, hogy Herczig Norbiék két defekt miatt gyengébb időt érjenek el a végén - folytatta Kazár Miklós. - Az viszont valóban igaz, hogy végig az élen álltunk, folyamatosan távolodtunk a többiektől. Nagyon jó verseny volt, mindenki korrekten csatázott, tisztességesen játszott, ezért még inkább felértékelődik az első miskolci győzelmünk. Az első napon a gumitaktikánk nem vált be tökéletesen, amit a bükkszentkereszti időeredményeink is igazoltak. Másnap viszont a változékony időjárás ellenére tökéletesen beletaláltunk az abroncsokba, amivel még a maradék nyitott kérdésekre is sikerült pontot tenni. Bükfürdőn, Szombathelyen, Veszprémben, legutóbb pedig Egerben már győztünk, most végre Miskolcon is megvan az első abszolút siker.
A két aszfaltos verseny sikeressége kellő önbizalmat adhat Mikiéknek a folytatásra. Ráadásul két hónap múlva egy murvás hétvége következik Veszprémben. Kazár Miklósról köztudott, hogy a lazább útfajtát jobban kedveli, ráadásul a három aktív hajtás miatt a Xsara WRC-nek is fekszik majd az a verseny. Úgyhogy a két győzelem után, tovább támad majd az éllovas páros a bakonyi nyárban.
A 19. Mojito Lemon Miskolc Rally végeredménye:
1. Kazár Miklós, Szőke Tamás (Citroen Xsara WRC) 1:12:21,5
2. Herczig Norbert, Bacigal Igor (Skoda Fabia S2000) +57,8
3. Balogh János, Holczer Dániel (Mitsubishi Lancer EVO IX) +1:48,5
4. Krózser Menyhért, Papp György (Subaru Impreza WRC) +2:21,5
5. Botka Dávid, Mihalik Péter (Mitsubishi Lancer EVO IX R4) +2:25,7
6. Rongits Attila, Hannus László (Mitsubishi Lancer EVO IX) +4:39,1