Nem tudja, miként történt a baleset az országos bajnokság második versenyének ötödik szakaszán, mert kicsit sem érezte úgy, hogy fáradt lenne. Az első négy gyorsaságin legalábbis nem. Aztán jött az utolsó kör, már jócskán benne az éjszakában, hiszen a viadal különlegessége az volt, hogy este hétkor rajtolt el a mezőny, és a táv nagy részét sötétben teljesítette.
"Talán egy pillanatra kihagyott a koncentrációm, nem tudom. Pedig nem éreztem fáradtnak magam, mégis valahogy az elejétől kezdve rumlisabb volt az a szakasz, mint az előző négy. Lehet, túlságosan is forszíroztam a tempót, mert nem esett jól, hogy viszonylag sokat kaptunk a mezőny elejétől, és mindenképp gyorsulni szerettem volna" - kesergett Bútor, akiről köztudott, hogy maximalista, így azután, azt sem nehéz kitalálni, hogy elég nehezen teszi majd túl magát a történteken.
"Az első négy szakasz amúgy a várakozásoknak megfelelően alakult, Botkával ugyanúgy harcban voltunk, mint Egerben, Herczig Norbi pedig megint kiugróan teljesített, vele nem tudtunk versenyben lenni. De azért szerettük volna megpróbálni. A példa azonban azt mutatja, nem szabadott volna hajnalban >>emberkedni<<, mert annak aztán ez lett a vége" - mondta a Peugeot 207 S2000 pilótája, aki azt is hozzátette, navigátorával, Tóth Imrével reggel szabadultak ki a pályáról, csak fél hétre értek a szállodába. Vasárnap pedig nem volt annyira jól lelkileg, hogy visszanézze a belsőkamerás felvételeket.
Annak is eljön majd az ideje, s a felvételekből biztosan újabb következtetésekre jut, amelyekből profitálni lehet a következő verseny előtt.