Lényegében egy kifejezetten Pikes Peakre épített, csővázas, középmotoros, agyonspoilerezett cél-versenygépről van szó, amely ugyanezzel az erővel viselhetne bármilyen már orr-részt is. Tajima az idén nyilván azért nem valamelyik Suzuki orrát telepítette az autóra, mert a gyártó nemrég kivonult Észak-Amerikából, a helyi kereskedőhálózat pedig tönkrement. Ãgy Monster, aki nagyon komoly Pikes Peak specialistává képezte magát, és szeretné visszaszerezni az abszolút rekordot nagy riválisától, Rhys Millentől, Toyota arcot tett az autójára.
Magáról a gépről annyit tudni, hogy összkerék-hajtású, és egy ikerturbós V6-os hajtja, amely állítólag 670 lóerős. Ez rettentő sok, de a győzelemhez kevésnek tűnik, legalábbis a Peugeot 208 T16 875 lóerejéhez, és Monster egykori Suzuki SX4-esének 900 lóerő feletti teljesítményéhez képest. Tajima és csapata azonban jó eséllyel tudja, mit csinál, és a június végi versenyig még sokat fejleszthetnek a Toyota-orrú gépen.