Lángi Attila: Egy nagyon rosszul sikerült versenyen vagyunk túl. Az új "kis kedvencünkön" az utolsó pillanatokig dolgoztunk, egy századmásodpercet sem teszteltünk vele, így várható volt, hogy nem fogunk még a győzelemért harcolni. Arra is fel voltunk készülve, hogy néhány alkatrész fel fogja mondani a szolgálatot, de túl sok minden szólt most közbe a technika részéről. A legkomolyabb problémánk a kormányszervóval adódott - mindkét nap vért izzadtam, mire végigértem szervó nélkül a gyorsaságikon. Az első napon pont emiatt döntöttünk úgy, hogy nem vállaljuk be az esti szakaszokat, nehogy valami komolyabb következménye legyen ennek a kellemetlenségnek. A szuperrally szabályainak értelmében - már megjavított autóval - folytattuk a küzdelmeket, de a szervó most sem akart nálunk maradni. Hiába integettünk a pálya szélén álló nézőknek, hogy a következő körben újra jövünk, és megmutatjuk, mit tudunk, erre sajnos nem volt már lehetőségünk.
Vasárnap, a 6. gyorsasági szakaszon már a váltót is sikerült beakasztanom. Nagy volt a tempónk, ráadásul a szervó nélküli kormányzásban is elfáradtam, így kapkodva váltottam, nehogy belerohanjunk egy "szembejövő" fának. Az egyik, bal6-os kanyarban például Csimpinek is be kellett segítenie ahhoz, hogy el tudjuk fordítani a BMW-t az úton. Nem kívánom senkinek se azt az érzést!
Sok mindenre rávilágított minket ez a verseny, már tudjuk, min kell változtatnunk ahhoz, hogy a következő futamon sikeresen célba érjünk. A kocsit már szétszedtük, és gőzerővel dolgozunk rajta, hogy egy igazi kezesbárányt - ami nem csak szép, de gyors is - varázsoljunk belőle. Miskolcon pedig támadunk!
Toma József "Csimpike": Mivel az autót nem tudtuk kipróbálni a szezonnyitó előtt, ezért az Eger Rallye abszolút tesztversenyként indult számunkra. Sajnos a sors sem engedte, hogy ezen a kezdeti tervünkön változtassunk, hiszen a futam során folyamatosan technikai problémáink adódtak. Az egyik szemünk sír, a másik viszont nevet emiatt - legalább már most megmutatkoztak a Z4 gyermekbetegségei. Az autót a téli szünet folyamán építettük, és volt néhány fejlesztés, amiről eddig nem volt semmilyen információnk, most élesben viszont megkaptuk a visszajelzéseket. Ma már látjuk, mik a hiányosságok, min kell változtatnunk a kocsi felkészítésével kapcsolatban.
Az viszont már most beigazolódott, hogy az autó építése nem volt mellényúlás - rengeteg visszajelzést kaptunk róla nézőktől, szakemberektől, sportbíróktól. Ha a teljesítményében még nem is, megjelenésében már most nagy sikert aratott a BMW Z4 M Coupe. Azokon a métereken, ahol rendesen tudtunk vele menni, igazán pozitív megnyilvánulásai voltak a kocsinak. Lehet, hogy csak annyi a baja, hogy még nem választottunk neki neve, és emiatt egy kicsit megsértődött. Ezt rövid időn belül pótoljuk, s biztos vagyok benne, hogy abszolút alkalmas lesz a rá váró sportfeladatokra.
Versenyeztem már korábban is Egerben, de még egy futamot se tudtam ott befejezni. Ennek ellenére kedvelem a hevesi futamot, nagyon tempós, érdekes nyomvonalú pályák vannak itt, élvezet rajtuk menni. Az Eger Rallye mindig egy különleges verseny, ahol az egész rallytársadalom képviselteti magát. Sajnáljuk, hogy pont itt nem tudtuk azt nyújtani, amit elvártak volna tőlünk a nézők. Bízunk benne, hogy a következő futamra mindent ki tudnunk küszöbölni, és teljes erőbedobással támadhatunk majd Miskolcon!