Talán már az autó is jelezni akarta, nem kell erőltetni a borongós, őszi időben megrendezésre kerülő futamot, hiszen nem sokkal a verseny előtt a motor okozott komolyabb fejtörést a szervizcsapatnak. A hibát ugyan sikerült kiküszöbölni, de a kálvária csak Egerben kezdődött igazán.
Ahogy az lenni szokott, induláskor tökéletes állapotban volt a Mitsubishi, de a verseny előtti este generátorhiba miatt elment a töltés. A hiba orvoslását követően azonban újabb feladvány következett, hiszen a fékpedál ellentétesen értelmezte a feladatát, és felpörgette a motort. Mikor ez a hiba is megoldódott, bízva benne, hogy több meglepetés már nem következhet, kezdetét vette a verseny.
Az első, egerbaktai gyors rajtjában, egy új rajtprogram viccelte meg a pilótát, aminek egy 21 mp-es újraindítózás lett a vége. A kocsi továbbra is úgy vélte még várat magára, amíg kitavaszodik, mert a pálya háromnegyedénél csapágyas lett a motor, ezzel megadva a kegyelemdöfést a folytatásnak.
Talán előjelek voltak a tünetek, talán balszerencse, a végeredmény azonban igen elkeserítő, hiszen a csapat mindjárt a szezon elején mínuszolt egy versenyt.
Bízva a több szerencsében, jövő hónapban Miskolcon találkozunk. Addig is, igyekszünk ütőképesebb technikával előállni.