Az autót a teszten sikerült hibátlanul beállítanunk, majd a kiszámíthatatlan időjárásra felkészülve, az 1. versenynapon, a csapatunk mérnökével, Walter Illmerrel az abroncs választás területén is több bátor döntést hoztunk. Ami helyesnek bizonyult!
Ãgy szerencsére az autó beállítása, a harcias iram, és az abroncsválasztás együtt az eredményeinken is meglátszott. Rögtön sikerült megnyerni az első gyorsasági szakaszt.
Az autónkkal, és a navigátorommal, Bacigal Igorral is az egész hétvégén csodálatos volt az összhang.
Egy nagyon pozitív versenyen vagyunk túl, ahol végül a papírforma diadalmaskodott, de ez nem törte le senki kedvét, hiszen reálisan pontosan erre az eredményre számítottunk.
Mindenki tudta előre, hogy az egri pályákon a végsebesség dominál. A számokat kielemezve, ma már azt is tudjuk, hogy volt olyan gyorsasági szakasz, ahol 140 km/h volt az átlagsebesség. Ez egy nagyon magas érték a rallye versenyek, főként a Super 2000-es versenyautók viszonylatában.
A verseny adottságaitól függetlenül nagyon jól teljesített az egész SKODA Rally Team Hungaria csapata, és az eredményünkkel is maximálisan meg vagyunk elégedve. örülünk neki, hogy sikerült több gyorsasági szakaszon is megcsipkedni a wrc-ket, még úgy is, hogy a szezonnyitó Eger Rallye a"valódi" rallye versenyre jellemző, kiszámíthatatlan útviszonyokkal volt tele:volt eső, volt saras aszfalt, volt helyenként nedves aszfalt, volt száraz aszfalt, volt sötétben autózás"