Az első gyorsaságin a H-kapcsolású váltótól elszokott Laci bácsi ötödik fokozatból visszaváltva negyedik fokozat helyett másodikat kapcsolt, amivel lefogazta az első differenciálművet. A csapat rekordgyorsasággal, 25 perc alatt kicserélte a Subaru váltóját, de mivel csak utcai váltót tudtak beépíteni, az autó teljesítménye csökkent. A célul kitűzött dobogós helyezés reményétől elbúcsúztak, de ha szombaton célba érnek, mindenképpen Eb-pontokkal lesznek gazdagabbak.
Vizin László: - Borzalmas volt a mai napunk. Egész héten gyönyörű idő volt, persze ma a versenyen esett. Lent, a tengerparton nem, csak fent a hegyekben. De nem is ez volt a legnagyobb baj, hanem, hogy az első gyorsaságin ötösből kettesbe váltottam.
Az első difi azonnal le is fogazott, az emelkedőre alig tudtunk felmenni. A középső difit összezártam, azzal eljutottunk a szervizparkig, ahol a fiúk nagyon jó munkát végeztek és 25 perc alatt kicserélték a váltót.
Sajnos csak egy hatsebességes utcai váltónk volt, amivel 260 az autó végsebessége. Minden váltásnál kuplungolni kell, a kigyorsításoknál borzalmasan lomha. A fék terhelése is megnőtt, hiszen a hajtás a három differenciálművel nem tud segíteni, így hosszabb féktávokat kell venni.
De hát ez van, csak magamat hibáztathatom, rajtam kívül mindenki kiváló munkát végzett a csapatban.
(Zsiros) Gabikával megbeszéltük, hogy ha már ilyen messzire eljöttünk, akkor végigmegyünk. öten vagyunk a szériaautó-kupában, így ha célba érünk, mindenképpen pontszerzők vagyunk. A dobogós helyezésről a váltás pillanatában letettem.
A Kanári-szigetek Rali szombati (március 23-ai) programja:
GY9 Maspalomas-Festina 1 (13,28 km) 10:28
GY10 San Bartolomeo de Tirajan-Disa 1 (21,36 km) 11:01
GY11 Valleseco 1 (16,12 km) 11:44
szervizpark 13:24
GY12 Maspalomas-Festina 2 (13,28 km) 15:07
GY13 San Bartolomeo de Tirajan-Disa 2 (21,36 km) 15:40
GY14 Valleseco 2 (16,12 km) 16:23
szervizpark 17:53
cél 18:15