Viszonylag gyorsan haladt a WRC-s projekt, ugyanis tavaly szeptemberében tettek utalást egy lehetséges i20-as versenyautóra, ma pedig már ott tündököl a genfi porondon.
Hogy teljesítményben mit hoztak az össze a mérnökök, az majd az évad második felében derül ki valójában, ugyanis a következő hónapokban még javában a tesztelések fognak zajlani. 2014-ben azonban már ott szeretnének lenni a legjobbak között.
"Az i20-as WRC-nél kifejezetten ügyeltünk az aerodinamikai elemekre, azzal a céllal, hogy a hűtési rendszert is nagyban tudjuk befolyásolni az újításokkal." - magyarázta a változásokat a csapat vezetője, Michel Nandan. "Az új hátsó szárny és a légterelők nemcsak esztétikai elemek, de tény és való, hogy szemrevaló teremtés lett az autó. Most megmutatjuk a nagyközönségnek, utána pedig vonulunk vissza Alzenau-ba és folytatjuk tovább a fejlesztéseket."