A magyar bajnokság mellett szlovák futamként is jegyezve van az egri megmérettetés, illetve a Közép-európai Zóna Bajnokságaként is számon tartják a FIA-nál.
A hétvégi verseny már pénteken elkezdődik a gépátvétellel, és este folytatódik egy látványosnak ígérkező rajtceremóniával, melyet a már megszokott helyszínen, a Dobó téren tekinthetünk meg. Szombaton délután kezdődnek el a szakaszok - ezen a napon mindössze négy gyors lesz megrendezve. Egy közel 9 kilométeres részen kezdenek, Egerbakta és Sirok között - majd Terpes-Egerbakta és Terpes-Sirok következik. Egy rövidebb szünet után pedig éjszakai gyorsként újból a Terpes-Sirokon küldik végig az autókat a versenyzőpárosok, tervek szerint 19:50-es kezdéssel.
Vasárnap szintén szabad a délelőtt, hiszen a szervezők a hétvége utolsó napjának kezdését egy órára írták ki. Ekkor Szarvaskőről rajtolhatnak el a versenyzők, mely után egy bátori és egy egerszóláti rajtot tudhatnak még le. Ez után a három gyors után egy szervízparkos kitérőt tesznek, majd utolsó felvonásként megismétlik a nap folyamán már teljesített három szakaszt.
Az Eger rali a Dobó téri célceremóniával fejeződik be, melyre háromnegyed 6 körül lehet számítani.
összefoglalva röviden, számokban a futamot - a két nap alatt összesen 375,35 kilométerre kell számítaniuk azoknak a párosoknak, akik ott szeretnének lenni Egerben - ebből pedig 140,80 kilométer lesz az, melyet versenykörülmények között kell teljesíteniük.
Milyen lesz az idei Eger Rali?
https://formula.hu/rali-1/2013/03/02/milyen-lesz-az-idei-eger-rali- 2013-03-02 07:53:00 2013-03-02 07:53:00
Beköszöntött a tavasz, így lassan készülődhetünk a hazai országos bajnoki futamokra" Pontosabban az Eger ralira, melyet április 5-7. között tartanak majd, mint szezonnyitó versenyt.