Maga a verseny nagy népszerűségnek örvendett, nemcsak a nézők, hanem a versenyzők körében is. A szervezők a nevezőknél egy 40-es limitet állítottak be, ám közel a duplája érkezett be. Három kör várt a mezőnyre, mely közül mindegyiket Pontus Tidemand teljesítette a leggyorsabban Fiesta RS WRC-jével.
Ezt a vb futam előtti bemelegítést elsősorban azért tervezték, mert új navigátorát célszerű volt sprint körülmények között megismerni. Ola Floene-vel a jobbján már többet nem is akarhattak - nagyon verték a mezőnyt az első két selejtező kör során is. A döntőben tízen mérkőztek meg, és ezt a feladatot szintén gond nélkül, kiválóan teljesítette a Fordos duó. Sőt, a szervezők először nem akartak hinni a szemüknek Tidemand ideje láttán, és átnézték az időmérő berendezést, jól működik-e. A gépezetben nem volt hiba, így elismerték, hogy a mezőnyt jól lealázta a svéd versenyző.
"Minden tökéletesen működött. A múlt heti teszt jól sikerült, így bíztunk benne, hogy versenykörülmények között is hasonló jót autózhatunk." - mondta Tidemand. "Ola-val kitűnően megértettük egymást, így a jövőben közöttünk biztosan nem lesznek gondok. Pozitív jövőképet adott számomra ez a futam, és nemcsak a svéd bajnokságban szeretnék kitűnni, hanem a most következő világbajnokságon is. Most nagy köszönettel tartozom Ingemar Svensson-nak és Tommy Andersson-nak, hogy ideadták az autót és versenyezhettem vele egy jót."