A lengyel versenyző az elmúlt két szezonban már dolgozott együtt az olasz testvérvállalattal, a Ralliart-tal, így az itt nyújtott teljesítmények alapján gondolták őt a világbajnokságon induló MINI WRC volánja mögé.
Kosciuszko tavaly egy EVO X-es Mitsubishi-vel az utolsó versenyig harcolt a PWRC világbajnoki címért, így nagy változással kezdődik számára az idei év. WRC-ben először fog ülni a Világbajnokságon, de MINI-hez már volt szerencséje - pontosan 2011-ben, amikor is a márka támogatásával vágott neki a Rally Poland-nak. A tesztet holnapra tervezik, ahol Kosciuszko 100 kilométert tehet meg új autójával.
"Mindenképpen más stílust igényel majd tőlem az autó. Fő különbség a Mitsubishi-hez képest a MINIkezelése. Egy határozottabb, agresszív vezetésre kell átállnom, ha eredményeket szeretnék elérni. Kiváló fékrendszerrel rendelkezik a Mini, így a féktávokat is gyorsan újra kell tanulnom" - mondta el Kosciuszko.
Navigátor téren nem változtattak, hiszen a csapat erős párosnak tartja a lengyeleket. Kosciuszko mellett tehát továbbra is Maciek Szczepaniak nevét olvashatjuk. Egyetlen új ember érkezett a MINImellé a főmérnök személyében, de őt tapasztalata miatt egyáltalán nem fogadták kétkedve. A projektjük tehát a Monte Carlo ralival veszi kezdetét - de hogy Kosciuszko mellé érkezik-e még valaki aki gyarapíthatja a csapat pontjait, azt egyelőre elhallgatják az olaszok (de nem tagadták le).