A címvédés idén elmaradt, de a jó hangulat és a beígért látványos autózás kárpótolta a helyezést. A pénteki sötét gyorsaságin eldőlt számunkra, hogy az első hely elúszott, miután kaptunk 20 mp. büntetést lassító nem szabályos kikerülése miatt. Ezzel az állítással nem értettünk egyet, mert a lassítót megfékezve 3. sebességi fokozatig visszakapcsolva kezdtük el, de a középső sor belső gumija nem a helyén volt, hanem sokkal beljebb, teljesen megzavarva és kizökkentve ezzel a megszokott ritmusból.
Az óvásunkat nem fogadták el, azzal védekeztek, hogy majd másnap szalmabálát tesznek a gumik közé, mert túl széles a célegyenes és előttünk már pár autó elrontotta a lassítót és ezért fordulhatott elő hogy nem volt se szalag se szabvány a lassító".
A reggeli első kőrt nagyon élveztük viszont becsapós volt a pálya, mert ami este csúszott ott másnap nem, de bizonyos részek meg le voltak fagyva.
A második körnek úgy vágtunk neki, hogy 5 mp. hátrányunk volt Turi Tomi-ék mögött és megpróbáljuk más vezetési stílusba extra puha gumikkal csökkenteni a hátrányunkat. Nem sikerült abszolválni az íven autózást a Skoda Oktávia WRC ugyan úgy nem szerette, ahogyan én sem, így az utolsó körre 6 mp. - re nőtt a hátrányunk.
Kerék Pistivel megbeszéltem, hogy átjövünk az utolsó 2 gyorson, amit tudunk, ráadásul, az utolsó dupla kör volt, úgyhogy a hátrány lefaragható. A gumiválasztásunk az utolsó 13km- re nem volt jó, teljesen elolvadt és bár látványosra sikerült, de a második helytől elmaradtunk.
A Skoda Oktávia WRC végig tökéletesen működött fantasztikus élményt nyújtva ezzel. A verseny minden méterét élveztük, végül így is a harmadik helyen zártunk a + 20 mp-el a zsebünkben.