A feszített tempó mellett nyáron általában az autósportban is tartanak egy rövid pihenőt. A kamion Európa-bajnokságon résztvevő csapatok szerelői viszont ezúttal csak pár napot kaphattak, ugyanis módosították a versenygépekre vonatkozó műszaki előírásokat, így a gépeken sokat kellett változtatni.
- Át kellet építeni a levegő rendszert, a fékekhez. Sokat dolgoztunk a megbízhatóság érdekében, hogy ne legyen műszaki problémánk és fokoztuk a pilóta védelmét is. Ezeket majd élesben tudjuk csak kipróbálni, de optimisták vagyunk, hogy az átalakítások jól sikerültek és bízunk benne, hogy így Kiss Norbert az első helyért csatázhat - mondta Kozák Attila, a Révész Racing csapatvezetője.
A változtatásokra azért volt szükség, mert a Hungaroringen az egyik versenygép fékhiba miatt nekiütközött a szalagkorlátnak, ezért a szervezők kötelezték a csapatokat az átalakításra. A fékrendszer mellett új emelési pontokat is ki kellett alakítani a gyorsabb mentés érdekében. Mindez persze a kamionok működését alapjaiban befolyásolja, a Révész Racing pedig tesztelni már nem tudott a hétvégi csehországi verseny előtt. Ennek ellenére a csapat optimista.
- Norbi is sokat versenyzett már a cseh pályán, de a többiek rendszeresen itt tesztelnek, így ez nekik nagy előnyt jelent. Úgy érzem, lehet meglepetés, mivel a módosítások minden csapatot érintettek. Esős időt jósolnak a hétvégére, ez is nagyban befolyásolhatja a versenyt – tette hozzá Kozák Attila.
- Köszönöm a csapatnak a munkát a nyári szünetben is sokat dolgoztak a versenykamionon. Megpróbálok mindent megtenni azért, hogy a hungaroringi lendülettel folytassuk a szezont és futamgyőzelmekért harcoljunk.
Az idei bajnokságban a Hungaroringen a második nap remekül sikerült, két futamon is Kiss Norbert győzött. A következő, Németországba tervezett versenyhétvége viszont a Nürburgring környéki áradások miatt elmaradt. Itt még nem született arról döntés, hogy ezt pótolják-e. A csehországi verseny helyszíne Most, augusztus 28-án és 29-én is 2-2 futamot rendeznek.