A 2015-ben elhunyt magyar kamionversenyző utoljára még megérhette azt, hogy újra visszatért Magyarországra a kamionversenyzés Őry Tamásnak és csapatának köszönhetően, és 3 éve felvezethette a mezőnyt. Az ő emléke előtt adózva a rendezők gondoltak egyet, és 2016-ban létrehozták a Krasznai-díjat, amelyet szombaton és vasárnap is az a versenyző kap meg, aki aznap a leggyorsabbnak bizonyult. Az első évben János özvegye, Márta asszony segédkezett ennek átadásában, tavaly pedig már Goike György, aki 1987-ben hajthatta a Hungarocamion által a versenybe felkészített és benevezett Renault versenykamiont.
Idén is egy újabb egykori pilóta kap lehetőséget, és ez nem más, mint Dinnyés László. A “Kisdinnyés”, ahogy mindenki a Hungarocamionnál hívta volt ráadásul az a versenyző, aki a legigazibb magyar kamiont hajthatta 1987 és 1989 között, a RÁBA S16-ost, amiről nemrégiben papírmakett is készült. Az akkori mondás és elképzelés szerint Lacika volt az, aki indulhatott volna János Mercedes versenykamionjával, abban az esetben, ha valamiért Krasznai nem tudta volna vállalni a versenyzést. Mai értelemben fogalmazhatunk úgy is, hogy ő volt a Hungarocamionos csapat junior pilótája, aki több alkalommal a RÁBA-val is elkísérhette a magyar kontingenst nemzetközi pályákra is, így ő is elmondhatja magáról azt, hogy nem csak a Hungaroringen indult. Hasonló szerepkört szánt az akkori vezetés egyébként a Goike Gyuri Renaultját “megöröklő” Tamási Lászlónak is. Annak idején egyébként ők ketten az esőben igencsak huszáros menetben vágtattak előre a többiekéhez képest jelentősen gyengébb kamionjaikkal.
Dinnyés Laci egyébként évek óta Svédországban él, és elég keveset is lehetett tudni arról, hogy mi van vele. Aki tehát szeretne találkozni a kis magyar RÁBA egykori hősével is Kiss Norbi mellett, annak nincs más dolga, mint kilátogatni a Hungaroringre, június 16-17-én, és megtalálni őt a paddockban, mert információink szerint végig kint lesz a mogyoródi pályán. Csak aztán nehogy szerezzen magának valami kamiont, és újra a mezőny után eredjen!