Természetesen szombaton, két nappal a valóságos földindulást jelentő átigazolás bejelentését követően is alapjaiban meghatározta az F1-es közbeszédet Lewis Hamilton Ferrarihoz szerződése. Megszólalt maga a hétszeres világbajnok is, aki első nyilatkozatában kifejtette, hogy gyerekkori álma teljesül ezzel az átigazolással.
Apropó, hétszeres világbajnok. Természetesen Michael Schumacher is szóba került ezzel az átigazolással kapcsolatban, Jean Alesi párhuzamot vont a két klasszis Maranellóba érkezése között, és annak a véleményének is hangot adott, hogy Schumacher nem akarta volna maga mellé csapattársnak Hamiltont.
A német legenda fiáról a harmadik F1-es Schumacher, Ralf nyilatkozott: szerinte unokaöccse, Mick jó választás lehet a Mercedes számára 2025-re. Romain Grosjean viszont inkább Alexander Albont tudná elképzelni abban az autóban, akinek a helyére Andrea Kimi Antonelli érkezhetne a Williamshez.
Mi pedig arra vagyunk kíváncsiak, hogy az olvasóink mit gondolnak erről a kérdésről: szavazást indítottunk, szerintetek kinek kellene Hamilton helyére ülnie?
Kétségtelen, hogy az előttünk álló év legizgalmasabb történetszálainak egyike lesz Hamilton utolsó szezonja, melyet a Mercedes színeiben tölt, de nem csak ezért várjuk a 2024-es idényt – hogy még miért? Kiderül az ide kattintva elérhető összeállításból!
És a szezonkezdet bizony vészesen közeleg, a jövő héten négy újabb autót mutatnak be, ebből háromnak élőben is követhetjük a leleplezését – ide kattintva elérhető minden információ, amit a bemutatókról tudunk.
Az F1 Academyről is írhattunk ma, a Red Bull ugyanis bejelentette azt a három versenyzőnőt, akit a női szériában indítanak: egyet a Red Bull Racing, egyet az RB, egyet pedig a Red Bull „színeiben”. Szintén az energiaitalosokhoz kapcsolódik Alain Prost nyilatkozata, aki elmondta, hogy több okból is nagyra becsüli a negyedik bajnoki címére törő Max Verstappent.
Motorozzunk kicsit: a Gas Gas Tech3 újonca, Pedro Acosta zárta az élen a MotoGP sepangi shakedowntesztjét, melyen a gyártók tesztmotorosai, az újoncok és az új kedvezményrendszer legalacsonyabb kategóriájába tartozó márkák – azaz jelen esetben a Honda és a Yamaha – hivatalos versenyzői vehettek részt.
Végül pedig egy videót is hoztunk ma, melyben azt mutatjuk be, miért választották ki állandó rajtszámaikat a versenyzők. Tudtátok például, hogy Albont Valentino Rossi, Zhout Kobe Bryant, Gaslyt pedig Zinedine Zidane befolyásolta a döntésben?