Az Oxxo Motorsport fiatal versenyzőjeugyanis a szombati első futamot megnyerte, a második versenyen azonban már műszaki gondokkal küzdött, így hetedik lett, vasárnap szintén hasonlóan járt, egy hatodikhellyel „gazdagodva”.
Vivien versenyautójának lengéscsillapítója meghibásodott, ezért jelentősen gyengült az autójának a teljesítménye, illetve túlmelegedtek a gumik is, s a 90-100 Celsius fokos abroncsokkal nem volt lehetősége arra, hogytartsa a tempót az élmezőnnyel.
A csapat a hétvége után kicserélte a lengéscsillapítót, sőt, kedden újra kiment a pályára, hogy felmérje, mennyit lassított az autón a műszaki hiba.
A tesztnapon szinte pontosan olyan időjárási körülmények uralkodtak a Hungaroringen, mint az előző hétvégén, a levegő és az aszfalt hőmérséklete is megegyezett a szombat-vasárnap tapasztaltakkal, így Vivien a hibátlanul felkészített, és immár jó lengéscsillapítóval ellátott autóval vágott neki a körözésnek.
Az időeredmények magukért beszéltek, Viviennek ugyanis sikerült még az előző hétvégén megfutott leggyorsabb körnél is jobbat autóznia, így végérvényesen bebizonyosodott, hogy nagyon sokat lassított a Suzukin a hibás lengéscsillapító, ugyanakkor az is egyértelművé vált, hogy jó autóval Viviennek nem lehet más célja a mostani hétvégén, mint legalább dobogós eredményt elérni a Hungaroringen.
A Suzuki Swift Cup Europe mezőnye ma már a szabadedzéseken birtokba vette a mogyoródi Forma-1-es pályát, Keszthelyi Vivien pedig nagyon biztató köridőket ér el, miközben az esős beállításokat teszteli. Acsapat célkitűzése semmit sem változott: a fiatal pilótának minimum a dobogóra oda kell érnie.
A Suzukis sorozat a mostani hétvége után az idényzáró versenyekkel zárul az ausztriai Red Bull Ringen szeptember 26-27-én.