A rajtnál a pole-ból induló Lynn megőrizte a vezetést, mögötte azonban már nem ment minden ilyen simán, és az első padlógázos szakasz végét követő sikánban többen is kénytelenek voltak lehajtani a pályáról. Az aszfaltozott menekülőútról aztán persze mindenki a lehető legkisebb időveszteséggel vissza akart térni a mezőnybe, és Artem Markelov sietsége végzetes következményekkel járt. Az orosz versenyző figyelmetlen volt a visszatérésnél, nekiütközött a falnak bal első kerekével, így irányíthatatlan autóval csúszott ki a riválisai közé - Marlon Stockinger és Sergio Canamasas nem is tudták őt elkerülni, így mindannyian a 3-as kanyar külső falában végezték.
Az ő balesetük következményeként szerzett sérülést Jordan King autója is, amely a nyújtott kanyar egy távolabbi pontján csapódott be, és ott annyira megsérült a korlát, hogy piros zászlóval le is kellett állítani a versenyt. A helyreállítás idejére, több mint 30 percig a mezőny a bokszban várakozott, eközben pedig egyre közeledett a naplemente időpontja, így amikor végre újraindították a futamot, a teljes távot 28-ról 15 körösre csökkentették - noha így is a teljes pontokat írták jóvá a versenyzőknek.
Az újraindítás után Lynn megtartotta a vezetést és már az első kör végén 2,7 másodperc előnye volt az őt üldöző Rossival szemben. Egy bokszkiállást így is mindenkinek meg kellett ejtenie, és az élmezőnyből Lynn állt ki elsőként, aki maga mögött is tudta tartani Rossit, amikor az amerikai is megejtette saját kerékcseréjét. Úgy tűnt, a Williams tesztpilótájának győzelmét semmi nem veszélyezteti a sprintversenyi távon zajló főversenyen, ám ekkor váratlanul hibázott, a kicsúszás során falhoz csapta az autóját és kénytelen volt feladni a küzdelmet.
Helyét Rossi örökölte meg, akinek még így is sietnie kellett, hiszen egyrészt Pierre Gasly ott loholt a nyomában, másrészt pedig félő volt, hogy Stoffel Vandoorne késői bokszkiállása után elé tér vissza a pályára. A belgának azonban végül a harmadik helyre kellett besorolnia, és hiába is támadta Gasly-t az utolsó körökben, előrejutni már nem tudott.
Alex Rossi immár két F1-es nagydíjat is maga mögött tudhat a Manor színeiben, de megállapodása úgy szólt, hogy az idei GP2-es szezont még mindenképp végigversenyzi, így ezen a hétvégén és majd Abu Dhabiban is Roberto Merhi ül vissza a sereghajtó F1-es csapat autójába. Az amerikai bizonyára nem bánja, hogy ezen a hétvégén az utánpótlás-szériát választotta, mert noha Vandoorne-t már aligha tudja elcsípni a bajnokságban, második helyét sikerült megerősítenie mostani győzelmével.
A főverseny végeredménye:
# | Versenyző | Csapat | Kör | Idő |
1 | Alexander Rossi | Racing Engineering | 15 | 58:33.520 |
2 | Pierre Gasly | DAMS | 15 | 3.101 |
3 | Stoffel Vandoorne | ART Grand Prix | 15 | 4.279 |
4 | Sergey Sirotkin | Rapax | 15 | 8.474 |
5 | Rio Haryanto | Campos Racing | 15 | 11.884 |
6 | Raffaele Marciello | Trident | 15 | 12.695 |
7 | Richie Stanaway | Status Grand Prix | 15 | 14.506 |
8 | Arthur Pic | Campos Racing | 15 | 15.698 |
9 | Dean Stoneman | Carlin | 15 | 20.660 |
10 | Nobuharu Matsushita | ART Grand Prix | 15 | 23.457 |
11 | Mitch Evans | RUSSIAN TIME | 15 | 26.819 |
12 | Norman Nato | Arden International | 15 | 27.140 |
13 | Johnny Cecotto Jr. | Trident | 15 | 30.727 |
14 | Nathanael Berthon | Daiko Team Lazarus | 15 | 32.828 |
15 | Andre Negrao | Arden International | 15 | 37.369 |
16 | Rene Binder | MP Motorsport | 15 | 39.930 |
17 | Robert Visoiu | Rapax | 15 | 42.614 |
18 | Nicholas Latifi | MP Motorsport | 15 | 44.888 |
19 | Sean Gelael | Carlin | 15 | 59.064 |
- | Alex Lynn | DAMS | 10 | - |
- | Jordan King | Racing Engineering | 0 | - |
- | Artem Markelov | RUSSIAN TIME | 0 | - |
- | Marlon Stockinger | Status Grand Prix | 0 | - |
- | Sergio Canamasas | Daiko Team Lazarus | 0 | - |