Daniel Abt a maximálisan megszerezhető 29 ponttal zárta hazai Formula–E hétvégéjét, miután a pole-pozícióból (melyet, tegyük hozzá, a stewardok kegyelméből tarthatott csak meg időmérős szabálytalanságát követően) megszerezte a győzelmet úgy, hogy a leggyorsabb kör is az övé lett. Ráadásul Abt egyetlen pillanatra sem adta ki a kezéből a vezetést, amivel Buemi, di Grassi és Prost után a negyedik pilóta lett, aki rajt-cél győzelmet aratott a szériában – di Grassi második helyének köszönhetően pedig a sorozat történetének második kettős győzelme lett az Audié hazai pályán.
A verseny végén visszatekintve azt mondhatjuk, hogy egyetlen percig sem forgott veszélyben a német győzelme, aki az idei mexikói futam után második sikerét aratta a sorozatban. Mögötte viszont zajlottak az események: Oliver Turvey egy ideig tartott bravúros második helyét a Nióval, de előbb di Grassi, majd a kiállások után Buemi ellenében veszített egy-egy pozíciót, ráadásul a svájci mögött surranópályán Vergne is bebújt a brit mellé az utolsó kanyarban.
Ők ketten, a tavalyelőtti bajnok és a jelenlegi listavezető óriási harcot vívtak egymással a verseny során, melyből végül a Buemit kétszer is megelőző Vergne jött ki győztesen. Miután a közvetlen riválisok közül Bird hetedik lett, Rosenqvist pedig nem szerzett pontot, a francia újabb lépést tett a végső cél felé, azaz hogy a Techeetah-val megszerezze a bajnoki címet. Rosenqvist versenye egyébként már a rajtnál megpecsételődött, miután az első kanyarban kicsúszott, és a mezőny hátsó felébe esett vissza – ezzel gyakorlatilag kétszereplősre szűkült a trófeáért vívott harc.
Ami a többieket illeti, Evans erős verseny után szerzett egy hatodik helyet a Jaguarnak, majd Bird mögött következett a német különítmény, a szintén stabil teljesítményt nyújtó Maro Engel, az utolsó helyről induló, ráadásul időbüntetéssel sújtott Andre Lotterer, és a nagyot küzdő Nick Heidfeld. Lotterer teljesítménye mindenképpen megsüvegelendő, de némi szerencse is kellett hozzá, hiszen az utolsó előtti körben egy kis kakaskodást követően az addig remeklő Lopez előbb a bukótérbe csúszott, majd megpördült a pályán – a zavarosban pedig Lotterer halászott a legügyesebben.
A berlini forduló véget ért, legközelebb június 10-én, Zürichben zümmögnek majd az elektromotorok – rendhagyó módon vasárnap, ráadásul történelmi eseményre kerül sor, hiszen az első nemzetközi autóversenyt rendezik majd Svájcban 63 év után, egészen pontosan az 1955-ös Le Mans-i tragédia óta.
A verseny végeredménye: