Zak Brown, a McLaren vezérigazgatója hamarabb építette ki egész világra kiterjedő médiabirodalmát, mint hogy a wokingi alakulat élére állt volna. A csapata jövője mellett a Forma-1 megítélésének jobbá tételéért is küzdő amerikai üzletember a Motorsport Network elnök-vezérigazgatójaként vásárolta be magát a Formula-E-be, melyet Las Vegasi kütyüfesztivál részeként, az elektromos sorozat szimulátorversenyének keretein belül jelentettek be hivatalosan.
„Mint sokan mások, mi is erősen hiszünk a Formula-E-ben, a fogyasztóink pedig úgy vélik, hogy a rajongók által lett azzá, ami” – mondta Brown. „Mi digitális vállalat vagyunk, piacvezetők a technológiák terén, és pontosan ugyanez jellemző a Formula-E-re is. Ezért léptünk partnerségre velük, első osztályú tartalmat szeretnénk szolgáltatni az olvasóink és nézőink számára.” Amikor Brown-t interjúvoló James Allen megkérdezte az amerikait, hogy az ő, valamint az FIA-elnök Jean Todt jelenléte a motorsport megváltozását jelzi, így válaszolt: „Igen, hiszen az autóversenyzés mindig a technológiáról szólt.
„A Consumer Electronics Show nem csak az elektronikáról szól, a digitális világ színe-java gyűlik itt össze. Láttam itt több céget is, akik nem igazán tudnak mit kezdeni a technológiával – mi azért vagyunk itt, hogy felmérjük ennek a jövőjét, amellett, hogy a saját dolgunkkal is foglalkozunk. Ez a show túllépett önmagán, ez már a jövőről szól.” Brown kitért az önvezető járművekre is, mint az autózás jövőjére. „Az emberek mindig versenyezni akarnak, ahogyan az is igaz, hogy az önvezető autók jelentik a jövőt, azt, hogy te és én hogyan indulunk majd munkába. Azaz ami engem illet, mégsem, mert még mindig nagyon szeretem a McLarenjeimet. Az emberek a személyiségekre, a versengésre kíváncsiak. A motorsport mindig is érdekes lesz, és az igazat megvallva, csak erősödni fog.”