A McLaren új főnöke, Zak Brown szerint a Formula-1 tanulhatna a Super Bowl-tól abban a tekintetben, hogy hogyan ragadja magával a szurkolókat - a száguldó cirkusz televíziós nézettsége kétharmadára csökkent 2008 és 2015 között. Brown úgy látja, hogy át kellene gondolni a versenyhétvége lebonyolítását is.
"Szerintem meg kellene nézni, hogy hogyan lehetne jobban csinálni, hogyan kössük le a nézőket a lelátókon, hogyan hozzuk közelebb őket a csapatokhoz és a pilótákhoz" - fogalmazta meg véleményét a sportág körül hosszú évek óta aktív munkát végző, Ron Dennis távozása után pedig a McLarent irányító szakember.
"A Formula-1-et nagy eseménnyé kell tenni az érintett városokban. Szerintem a Super Bowl ilyen szempontból remek munkát végez, ha megnézzük a szurkolók lelkesedését az aktuális helyszíneken. Megkérkeznek a városba egy héttel előbb, elfoglaják az egészet, a hoteleket, a reptereket. Van 21 Super Bowl-unk, ezt szeretném látni a piacon" - magyarázta Brown.
Abban is bízik, hogy a Liberty Media érkezésével a digitális világot is sokkal jobban fel fogja használni a sorozat a nézettség növelésére. "Sokat várok tőlük ezen a téren, remélem, hogy nagyszerű dolgokat fognak csinálni a digitális médiában és elérjük a lehető legnagyobb hatást. Chase ebből a világból jön" - tette hozzá.