Az eső ugyan nem esett a rajt idején, a pályán lévő vízmennyiség miatt a versenyirányítás azonban biztonsági autós startot rendelt el az F2-es mezőny számára. A fordított rajtrácsos szabály következtében a versenyt élről kezdő Jehan Daruvalának így nem kellett aggódnia, hogy a piros lámpák kialvását követően esetleg elveszíti vezető pozícióját, hiszen a biztonsági autós fázist követően a mezőny repülőrajttal kezdte meg a versenyt.

A rajtot követően a bajnokságot vezető Felipe Drugovich és Frederik Vesti vívtak öldöklő csatát a nyolcadik pozícióért, a küzdelemből végül a Mercedes dán ifjonca került ki győztesen egy kockázatos manővert követően. Az élmezőnyben Jack Doohan kezdte el támadni a Red Bull-tól eltanácsolt Jüri Vipst, az ötödik kör kezdetén pedig sikerült is megelőznie az észt versenyzőt a Village-kanyarban. Meglehetősen eseménydúsan alakultak a következő körök, hiszen a japán Iwasa is elkezdte támadni Vipst, Enzo Fittipaldi pedig egy merész előzéssel átvette a vezetést Daruvalától. Az indiai ezt követően folyamatosan veszítette a pozíciókat, hiszen a Vipst időközben átlépő Iwasa is megelőzte őt.
A nyolcadik körben ismét pozícióváltás történt az élen: Doohan Fittipaldi hibáját kihasználva vette át a vezetést, és kezdett el magabiztos előnyt kiépíteni az üldözőkkel szemben. Fittipaldi ezt követően Iwasával szemben is veszített egy pozíciót, féltávnál így Doohan–Iwasa–Fittipaldi volt a sorrend, ami a dobogós helyezéseket illeti. A bajnokság második helyén álló Théo Pourchaire eközben fantasztikus vezetést bemutatva egészen a negyedik pozícióba tört előre, miközben Drugovich továbbra is csak a hetedik-nyolcadik hely környékén szerénykedett.

A verseny második felében elsősorban az esőgumik állapota szolgáltatta az izgalmakat, hiszen a felszáradó aszfalton egyre többen küszködtek a gumikopással. Doohan eközben több, mint négy másodperces előnyt épített ki Iwasával szemben, az utolsó két körre azonban az ő gumijai is jelentősen elkoptak, emiatt Iwasa egy másodpercen belülre került az ausztrálhoz képest, végül azonban nem tudott előzni, így Doohan hihetetlen izgalmak közepette szerezte meg pályafutása első győzelmét az F2-ben, mellette pedig Iwasa és Fittipaldi állhattak fel a dobogóra.
A bajnoki éllovasok közül Pourchaire a negyedik helyen végzett, Drugovich pedig végül egészen az ötödik pozícióba tudta felküzdeni magát, ezzel megtartva magabiztos pontelőnyét.
Az F2-esek programja magyar idő szerint holnap 11 óra 5 perckor folytatódik a főversennyel, melyet Logan Sargeant kezdhet majd a pole-pozícióból.
A sprintfutam végeredménye:
| No. | Versenyző | Csapat | Hátrány |
| 1 | Jack Doohan | UNI-Virtuosi | |
| 2 | Ayumu Iwasa | DAMS | 0.9 |
| 3 | Enzo Fittipaldi | Charouz Racing System | 16.7 |
| 4 | Theo Pourchaire | ART Grand Prix | 17.8 |
| 5 | Felipe Drugovich | MP Motorsport | 21.7 |
| 6 | Frederik Vesti | ART Grand Prix | 26.8 |
| 7 | Logan Sargeant | Carlin | 28.2 |
| 8 | Jehan Daruvala | Prema Powerteam | 36.2 |
| 9 | Marcus Armstrong | HitechGP | 38.6 |
| 10 | Richard Verschoor | Trident | 43.7 |
| 11 | Jake Hughes | Van Amersfoort Racing | 44.6 |
| 12 | Jüri Vips | HitechGP | 48.1 |
| 13 | Clement Novalak | MP Motorsport | 49.4 |
| 14 | Roy Nissany | DAMS | 54.5 |
| 15 | Dennis Hauger | Prema Powerteam | 55.2 |
| 16 | David Beckmann | Van Amersfoort Racing | 58.7 |
| 17 | Calan Williams | Trident | 1'06.000 |
| 18 | Olli Caldwell | Campos Racing | 1'06.400 |
| 19 | Cem Bolukbasi | Charouz Racing System | 1'21.700 |
| 20 | Liam Lawson | Carlin | 1'35.000 |
| Marino Sato | UNI-Virtuosi |