Bajnokcsapattal dolgozni a Formula kategóriában, nemzetközi szinten óriási lehetőség. Az autósport csúcsa fele közeledve a Formula-3-as, Formula-2-es és Formula-1-es kategóriákban rendkívül nehezen elérhető célnak számít, nőként pedig szinte lehetetlen, hiszen mindenki a legjobban felkészült szakértőkkel akar tesztelni és versenyezni.
Keszthelyi Viviennek a tavalyi eredmények kiértékelését követően 2021-ben már lehetősége nyílik az idei Formaul-3-as versenyautóval folytatni a teszteket. A legújabb fejlesztésű Dallara 320 a legjobb aerodinamikával és a legnagyobb leszorítóerővel rendelkezik a Formula-3 kategóriákban, Európában az Euroformula Open bajnokságban fut.
Egy sikeres szezont követően ebből a sorozatból mutatkozik a legnagyobb esély feljutni a Formula-2-be, mivel a Dallara 320 típus áll a legközelebb a kategóriához. Az utóbbi években a Team Motoparktól került ki a japán Yuki Tsunoda is, aki idén már a Formula-1-ben folytatja pályafutását.
„A lehetőség adott, már csak a magyar cégeken múlik, akarnak-e ilyen magasságokban magyar autóversenyzőt látni, hiszen ezen a szinten már olyan anyagi teherrel jár a versenyzés, amelyet további szponzorok, támogatók nélkül nem lehet elbírni. Én úgy érzem, hogy 13 éves korom óta évről évre mindent megteszek, ami tőlem telik. A korábbi évek során csatlakozott nemzetközi támogatókkal folytatjuk a munkát, akik ebben a nehéz szezonban is a lehetőségeikhez képest töretlenül kiállnak mellettem, annak ellenére is, hogy nem az ő nemzetük pilótája vagyok. Remélhetőleg a komolyabb magyar cégek is megjelennek a támogató partnerek között, hiszen ez már régen nem az én sikereim, ez Magyarország és a magyar emberek nemzetközi sikere. Várhatóan a 2021-es bejelentésére is hamarosan sor kerül” – fogalmazott a még mindig csak 20 éves Keszthelyi Vivien, aki idén a Magyarországon az újonnan alakult HUMDA (Hungarian Motorsport DevelopmentAgency) nemzetközi bemutatásával szeretne bizonyítani.