Noha eleinte arról beszélt a Red Bull vezetősége, hogy a Mexikóvárosi Nagydíj után hozzák meg a döntést arról, hogy kik lesznek a jövő évi pilótáik, ezt a választást eltolták az idény végéig, azaz csak „Abu Dhabi körül” tudjuk meg, kik ülhetnek Max Verstappenen kívül a két istállójuk autóiban.
Már csak négy ülés kiadó a 2026-os Formula-1-es rajtrácson, s az Alpine második autóján kívül ez mind az energiaitalosokhoz tartozik, hiszen Verstappen csapattársa és a Racing Bulls párosának kiléte sem ismert még – jóllehet, előbbire a híresztelések szerint Isack Hadjarnak van a legjobb esélye, míg utóbbinál Arvid Lindblad befutónak tűnik, a kérdés inkább, hogy Yuki Tsunoda vagy Liam Lawson lesz-e az újonc társa.

Korábban azt kommunikálták a Red Bull részéről, hogy a mexikói forduló a határidő, amely után kiválasztják a párosaikat, most azonban Helmut Marko elárulta, hogy még várnunk kell erre: „Elhalasztottuk a döntésünket a szezon végéig, mert előbb a bajnoki harcra szeretnénk koncentrálni” – fogalmazott a bikások F1-es tanácsadója.
Arra a kérdésre, hogy így csak a szezonzáró futam után döntenek-e a 2026-os felállásról, így válaszolt Marko: „Nem, de Abu Dhabi körül lesz. Addig pedig előbb csak a bajnokságra fókuszálunk.”
A Red Bull Racing F1-es csapatvezetője, Laurent Mekies a The Race hasábjain ugyancsak rámutatott, hogy jelenleg nem szeretnék, hogy ez a kérdés elterelje a figyelmüket Verstappen feléledő világbajnoki esélyeiről, de más ok is húzódik a háttérben:

„Szeretnénk kicsit több időt, mielőtt döntést hozunk a versenyzőkről. Yuki lépdel előre, ahogy a többi srác is. Nincs okunk siettetni a döntést, úgyhogy még hagyunk egy kis időt. Elfogadjuk, hogy mindenki azt szeretné, hogy hamar döntsünk. De nem kell kapkodnunk. És a lehető legtöbb esélyt adjuk a srácoknak, hogy megmutassák a pályán, kik a legjobb versenyzők.”
Tsunodát és Lindbladot is dicsérték
A Mekies által említett Tsunoda egyébként Q3-ba jutott, viszont pont nélkül maradt Mexikóban – őt így értékelte a csapatfőnök: „Nagyon-nagyon közel volt Maxhoz az időmérőn. És az első etapja is nagyon-nagyon erős volt, két vagy három tizedre volt Maxtól ugyanolyan hosszú etapon a közepes keveréken.”

A Mexikóvárosi Nagydíj pedig arra is esélyt kínált, hogy a Formula-2-ben haloványabb idényt futó Lindbladot értékeljék, hiszen autóba ült a pénteki első szabadedzésen. Az ifjú brit pedig lenyűgözte a Red Bull vezetését:
„Úgy gondolom, remek munkát végzett. Nagyon nehéz beugrani az első szabadedzésre. Nagyon más ez manapság, hiszen nincs annyi gumit és nem tudsz annyi kört megtenni. De nagyon jó munkát végzett. Az eredménylistát magatok is láthatjátok, de nagyon nyugodt volt, és a megfelelő visszajelzéseket adta. Nem hibázott, nem törte az össze az autót. Úgyhogy lenyűgözött minket az FP1-en, efelől nincs kérdés.”