A Haas és a Racing Bulls után újabb három F1-es istálló villantott egyedi dizájnt az USA Nagydíjra. Kezdjük a McLarennel, ahol kiemelt támogatójukkal, a Chrome-mal – és annak mesterségesintelligencia-asszisztensével, a Geminivel – való együttműködést hangsúlyozva ismét előkerült a papaja mellett az ikonikus króm szín is:




A Williams eközben a névadó szponzorral, az Atlassiannal karöltve egy 2002-es retro dizájnnal rukkolt elő, amely a grove-i istálló akkori kék-fehér fényezését idézi meg majd Austinban – a leleplezéskor egyébként egyik akkori versenyzőjük, Juan Pablo Montoya is jelen volt:




A legkevésbé látványos változtatás az Aston Martiné, ahol továbbra is a brit versenyzöld dominál, de a „tudományos ihletésű” festésen megjelentek az F1-hez kapcsolódó tudományos képletek. Ez egyébként az Aston első egyszeri dizájnja, amióta így hívják az alakulatot:



