Andrea Stella szerint ugyan Lando Norris nem veszített pozíciót az F1-es Azerbajdzsáni Nagydíjon egy újabb lassú kerékcsere miatt, de így is dolgoznak azon, hogy javítsanak a kiállásokon – méghozzá elsődlegesen az eszközök terén.
Monzában is egy elszúrt szervizelés vezetett a kínos helycseréhez, és Bakuban is lassúnak bizonyult Norris kiállása: 4,1 másodpercig tartott a művelet a végül hetedikként befutó vb-aspiráns brit autóján. A McLaren főnöke szerint azonban nem múlott ezen helyezés:
„Maga a bokszkiállás nem jelentett igazán különbséget, mert nagyjából Leclerc környékén jöttünk volna ki. Számomra a legfontosabb tanulság, hogy az autó nem volt elég gyors. Egy elég gyors autóval szerintem képesek lettünk volna előzni, és aztán némi tiszta levegőben kihasználni a valós potenciált.”

Mindezek ellenére elismerte Stella, hogy erősíteniük kell bokszkiállások frontján, méghozzá elsődlegesen az eszközöket illetően, hogy könnyítsenek a csapattagok dolgán:
„Már eddig is összpontosítottunk erőfeszítéseket a bokszkiállásokra. De tényszerűen tovább kell dolgoznunk, mert fontos teljesítményt nyerhetünk a bokszkiállásokkal, és láthattuk, hogy egyre szorosabb a verseny, ezért a kerékcserék hatása is egyre fontosabb” – idézi a Crash.net.
„Úgyhogy egyértelműen dolgoznunk kell a kiállásokon a szezon hátralévő részét és a jövő évi autót illetően is: ez a kiállások kivitelezését jelenti, de magát a hardvert is, hogy természetesebbé és egyértelműbbé váljon a szerelők számára a végrehajtása.”
„Van némi interakció a hardver és annak működtetője között, amelyet a hardver szempontjából javítani kellene. Tudjuk, hogy ilyen téren még nem optimalizáltuk a dolgokat. Nem azért, mert nem akarjuk, hanem mert ezt menet közben tanuljuk. Tudjuk, hogy van tér fejlődésre az eszköz terén, amellyel kicsit megkönnyíthetjük a szerelők dolgát.”