Kora délután már beszámoltunk róla, hogy a Ferrari saját tesztpályáján, a fioranói aszfaltcsíkon Carlos Sainz a csapat idei versenygépével, az SF-23-assal körözött, összesen 33 kört tett meg.
A RacingNews365 beszámolója szerint Sainz után lehetőséget kapott Charles Leclerc is. A lap arról is ír, hogy az autóra felkerültek a csapat Osztrák Nagydíjra szánt fejlesztései. A Ferrari orrán új első szárnyat figyeltek meg, amely lekerekített véglapokkal rendelkezik – a Red Bull RB19 nyomán. A filmnap későbbi szakaszában az autóra került egy új padlólemez, amelyen kerek a Venturi-csatornák bejárata, ez pedig szintén az RB19-re emlékeztet. A padlóhoz egylépcsős bargeboard, azaz oldalsó terelőelem kapcsolódik. A Ferrari várhatóan új hátsó szárnyat is bevet Spielbergben, de ez nem tűnt fel Maranellóban.
A filmforgatási nap lehetővé teszi a fejlesztések kipróbálását. Két megkötés azonban korlátozza a csapatokat: bemutatóabroncsok használata kötelező, valamint maximum 100 kilométer táv tehető meg.
Az SF-23 társaságot kapott a pályán: szintén Fioranóban körözött a Le Mans-i 24 órást megnyerő Ferrari 499P, melynek volánja mögött a győztes trió tagja, Alessandro Pier Guidi ült.