Amennyire izgalmas a Red Bull és a Mercedes világbajnoki küzdelem, annyira kiélezett a harc a McLaren és a Ferrari között is a harc a konstruktőri bronzéremért. A Magyar Nagydíjat megelőzően a Lando Norrisszal és Daniel Ricciardóval felálló wokingiaknál az előny: 15 ponttal vezetnek a Scuderia előtt. Andreas Seidl csapatvezető viszont attól tart, hogy a hungaroringi vonalvezetés nem fog kedvezni az autójuknak:
„A Hungaroring érdekes kihívást jelent a csapat számára a viszonylag nagy tempójú osztrák és silverstone-i pályák után” – idézi szavait a PlanetF1.com szakoldal. „A nagy leszorítóerő, valamint a szűk, kanyargós nyomvonala miatt nem meglepő, hogy sokan a falak nélküli Monacóként hivatkoznak rá. A csapat Landóval és Daniellel együtt remek munkát végzett eddig, hogy ebbe a pozícióba kerüljünk a bajnokságban. De tudjuk, hogy a harcnak még közel sincs vége, s egyetlen nehéz hétvége után eltűnhet az előnyünk.”
„A Hungaroring által jelentett kihívások talán nem passzolnak annyira az autónkhoz, mint más pályák, de a harmadik helyért folytatott küzdelmet nagyrészt az fogja eldönteni, hogyan teljesítünk azokon a helyszíneken, ahol nem feltétlenül érvényesülnek az erősségeink. Keményen fogunk dolgozni csapatként a Mercedes-erőforrással együtt, hogy biztosan maximálisan kihasználjuk a hétvégén kínálkozó lehetőségeket. Mint mindig, a célunk most is az, hogy sok pontot szerezzünk és harcoljunk a konstruktőri világbajnokságban elérhető legjobb helyezésért.”
A pilótákat kedves emlékek fűzik a mogyoródi csíkhoz, hiszen Norris nálunk vett részt először hivatalos F1-es teszten, míg Ricciardo 2014-ben futamot is nyert a Hungaroringen. Az idén eddig minden versenyen pontot szerző, s összetettben harmadik brit szerint is nehéz lesz felülmúlniuk a Magyar Nagydíjon a közvetlen riválisaikat, míg ausztrál kollégája elsősorban a nehéz előzési lehetőségeket, s ezáltal a szombati teljesítmény fontosságát hangsúlyozta a hétvégét megelőzően.