Március 10-én, két nappal a bahreini teszt előtt mutatják be csak a 2021-es Ferrarit, azonban a szakoldalak már most rávetették magukat az egyik technikai megoldásra, köszönhetően annak, hogy az SF21 első beindításáról készült rövid videó közeli képet mutat a középső légbeömlőről, amely jelentősen eltér az SF1000 megegyező részétől.
A korábbi években a Ferrari beömlőnyílása trapéz alakú volt, az idei viszont visszatér az ovális formához, amelyet a csapat 2017-ben és 2018-ban is alkalmazott. Az angol nyelvű Motorsport.com szakvéleménye arról ír, hogy a csapat ezzel a húzással igyekszik megtalálni az egyensúlyt a hűtés és aerodinamika között, a különböző hűtőtestek átrendezésével az oldaldobozon belül és az erőforrás környezetében.
Az elmúlt szezonokban, írja az autósportportál, a hűtés többsége az oldaldobozokban kapott helyet, tavaly „szendvics jellegű elrendezésben”, ami a szakértők szerint hozzájárult ahhoz, hogy az SF1000 légellenállása túl nagy volt. A műszaki elemzés szerint egy teljes újragondolás lehet a pakliban, például egy olyan, „nyereg jellegű elrendezés”, mint amilyen a Honda-motoros csapatoknál megfigyelhető: ebben az esetben a hűtés komponensei nyeregként a motoron ülnek.