DIGITÁLIS MAGAZIN Pontállások Versenynaptárak
2024. április 25. csütörtök
F1

Verstappen besokallt, érik a balhé?

Lapunk értesülései szerint csak a külvilág felé mutatja azt, hogy nyugodt és beletörődött, valójában viszont egyre feszültebb a hangulat a holland körül: nehezen emészti meg a technikai hibákat.

Érdekes törés kezd kirajzolódni Max Verstappen és a Honda között, Monza után Mugellóban is technikai problémák hátráltatták a holland pilótát, aki kicsit mintha el is engedte volna ezt az egészet - már korábban is arról beszélt, hogy nincs esélye bajnokságot nyerni, legutóbb pedig már meglehetősen lemondóan nyilatkozott a témáról, az autóról, a motorról.

balhé



A Formula.hu úgy értesült, hogy a háttérben el is kezdett már nőni a feszültség: ugyan a külvilág számára azt mutatja, hogy ő egy esélytelenek nyugalmával, beletörődve versenyző, kissé talán már érdektelenségbe forduló pilóta, valójában azonban forr a dühtől, különösen a meghibásodások miatt. A Formula Podcast stábja már hallott olyan paddock-pletykákat, melyek szerint egyre nehezebben viseli a helyzetet és a színfalak mögött kőkemény harcov vív a csapat, illetve a motorgyártó vezetőivel. Úgy érzi, hogy ez így kevés - egyrészt az autó alapvetően sem elég gyors ahhoz, hogy versenyezzen a Mercedesekkel, és amikor más okból lenne esély a kiugró eredményre, akkor pedig ilyen technikai problémák veszik el tőle a lehetőséget.

Mindezt most már a német Auto Bild is megerősítette: ők is úgy tudják, hogy Verstappennek kezd elege lenni, fogytán a türelme és jelen pillanatban még azt is jobban viselné, ha a Mercedesnél Lewis Hamilton mellett kellene érvényesülnie, mint azt, ami most a Red Bullnál zajlik. Hogy ebből mikor lesz nyilvános széthúzás, vagy nyilvános balhé, azt nem tudni, mindenesetre ha a Honda nem talál erre sürgősen megoldást, a csapat pedig nem tud valamit előhúzni a kalapból, amivel bravúreredményekhez segítheti Verstappent, akkor könnyen lehet, hogy nagyon hamar...

 

Ha ismerőseid figyelmébe ajánlanád a cikket, megteheted az alábbi gombokkal: