A délelőtt folyamán Max Verstappen birtokában állt az RB16-os, délután pedig már thai csapattársa, Alexander Albon vette át tőle a volánt. A két pilóta együttesen is mindössze 92 kört tudott megtenni, ami az eddigi számokhoz képest meglehetősen szerény.
A Red Bullnak egyébként szerdán is problémái voltak, hiszen akkor ők és az Alpha Tauri is két órát vesztegeltek a garázsban a Honda hibájából, majd Verstappen alatt meg is állt az RB16-os az utolsó percekben. A holland versenyző azonban nem aggódik a kevés kilométer miatt, mondván, ez már úgy sem számít.
„Kár a rossz időjárás miatt, hiszen így nem tudtunk annyit menni, amennyit szerettünk volna, de összességében ismét pozitív napot zártunk. Sokat köröztünk az aero-rácsokkal, be is gyűjtöttük a szükséges adatokat és minden jól is ment.”
Minden nappal tanulunk valami újat és pont ez az, amit egy teszttől várunk, ugyanakkor egyáltalán nem volt ma a céljaink között, hogy annyit körözzünk, mint a múlt héten. Már eleget teszteltünk a megbízhatóság jegyében, azt hiszem, ez már inkább arról szól, hogy különféle alkatrészeket próbálgassunk.”
„A sok szerelés nyilván elveszi az időnket, így kevesebbet tudtunk ma a pályán tölteni, de még így is sikerült véghez vinnünk abból, amit mára elterveztünk” – mondta Verstappen, aki ezután elismerte, hogy a délelőtt általa előidézett piros zászlós megszakítás abszolút az ő sara volt, hibázott.
„Ami a ma reggeli kicsúszást illeti, sikerült azóta visszanéznem. Sikerült megcsípnem egy kisebb nedves foltot, amit sajnos élesben nem vettem észre. Igazából próbáltam egy kicsivel többet használni az útból, mint amennyit lehetett volna, ennyi.”