Egészen 2012-ig és 2013-ig kell visszamennünk, hogy némi állandóságot fedezzünk fel a Red Bull fiókcsapatánál, ebben a két évadban ugyanis sem a motorszállító, sem a pilótapáros nem változott. Ami az erőforrást illeti, ezután két évnyi Renault-partnerség után egy szezonnyi Ferrari-szövetség, majd újra egyetlen évig a francia gyártó következett. 2018-tól érkezett a Honda, amely hosszú távú megoldásnak bizonyul.
A pilóták tekintetében is nagy volt a mozgás, 2014 óta megfordult a csapatnál Jean-Eric Vergne, Danyiil Kvjat, Carlos Sainz, Max Verstappen, Pierre Gasly, Brendon Hartley és Alexander Albon is. Jelenleg a Kvjat-Gasly duó vezet a Toro Rossónál (jövőre, ha minden igaz, Alpha Tauri néven indul a csapat), amelynek érdekessége, hogy mindkét pilóta tehetséges és megjárta a Red Bullt is, ám ott elbuktak.
A Toro Rosso idén egészen jó szezont fut, már 55 ponttal rendelkeznek (a Renault kizárása esetén ennél még több is lehet) és mivel még jócskán nem zárult le az év, jelen állás szerint csak tizenkét ponttal marad el a csapat eddigi legjobb eredményétől, 2015-ben ugyanis 67 egységgel zárt. A bikák csapatfőnöke, Christian Horner kijelentette, Alexander Albon teljesítménye megfelelő ahhoz, hogy hosszabbítsanak vele, már csak ő veszítheti el a jövő évi ülést.
Ez nagyjából annyit jelent, hogy óriási valószínűséggel 2020-ban is marad a fiókcsapatnál a Kvjat-Gasly páros. „Jócskán megkönnyíti az életemet, ha jövőre is maradnának az idei pilótáink, mivel már komoly tapasztalattal rendelkeznek, nem kell őket semmire külön megtanítanunk. De akkor miért nem feleltek meg az anyacsapatnál? Talán túl korán kerültek fel a Red Bullhoz” – ecsetelte véleményét Franz Tost, a Toro Rosso csapatfőnöke az Auto Hebdo című lapban.
„Meglátjuk, hogy dönt a jövő évet illetően a Red Bull, mindketten nagyon gyorsak és elégedettek is vagyunk a munkával, amit végeznek. Személy szerint abban reménykedem, hogy Danyiil és Pierre folytatja velünk 2020-ban is. A végső döntést október végére tervezi a csapat, a Mexikói Nagydíj után” – fogalmazott Tost.