Nem titkoljuk, hogy büszkék vagyunk rá: kollégánkat a Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) sajtóosztálya az idei évre permanens akkreditációval vértezte fel, amelynek köszönhetően egy zártkörű klub tagja lett. Belépőkártyája az évad összes futamára, a versenyeken pedig a rajtrácsra és egyéb különleges helyekre is érvényes, a lehetőséggel pedig igyekszünk élni: a Japán Nagydíj már a 14. futam az eddigi 17-ből, ahol jelen van.
A Formula-1-ben nyakig benne van a Casio Edifice is, a japán márka a Scuderia Toro Rossónak, valamint a Honda Racingnek is készít karórákat. A kapcsolódási pont adott, hazai fronton pedig ez tovább erősödött azzal, hogy a márka hazai képviselete magyarországi márkanagykövetévé választotta Mészáros Sándort, akinek Suzuka az első bevetése újdonsült minőségében.
„Gyerekkorom óta szorosan kötődöm ehhez a márkához, az első karórám is egy Casio volt, így ez a felkérés és együttműködés hatványozottan sokat jelent számomra!” – mondta utazó tudósítónk, akinek ezzel párhuzamosan újságírói oldala is indult a Facebookon, ahol a tervek szerint érdekességeket és máshol nem látható információkat is megoszt majd a futamok helyszínéről.
Nem tudunk mást javasolni: kövessétek, megéri!