A Kínai Nagydíjon, helyi idő szerint pénteken 10:15-kor kiadott 7-es számú műszaki jelentés számos motorkomponens-cseréről szól. A Ferrari a két gyári autó és a két Haas vezérlőelektronikájából épített be újat. Büntetés nem jár, viszont ebből az alkatrészből csak kettő használható fel a teljes szezon folyamán.
A csere oka Charles Leclerc bahreini motorhibája, amelyhez a befecskendezőrendszer vezérlése vezetett. Az Alfa Romeo nem ismert okból nem kapott újat az egységből.
A Renault problémás alkatrésze az MGU-K: ez vezetett a francia csapat szahíri kettős kieséséhez a nagydíj utolsó köreiben. Daniel Ricciardo és Nico Hülkenberg autójába, valamint Lando Norris McLarenjébe került új ebből az egységből. Az MGU-K-ból szintén kettő használható fel a szezon folyamán, azaz a következő csere már büntetést von maga után. A negyedik Renault-motoros versenygépben, Carlos Sainzéban már Bahreinben kicserélték a fékenergiát visszaforgató alkatrészt: az ő ausztrál kiesését szintén ez az elem okozta.
Hülkenberg R.S.19-esében az MGU-K mellett elővigyázatosságból a belsőégésű motorból, turbófeltöltőből és MGU-H-ból is behelyezték az idei második darabot. Ezekből az egységekből három használható éves szinten.
A dokumentumban még nem szerepel, de az Autosport beszámolt arról, hogy a Hondánál is megtörtént az első változás a hajtásrendszerben: Danyiil Kvjat Toro Rossójába a két szabadedzés között került új erőforrás elővigyázatossági okokból a telemetriából kinyert adatok alapján. Hogy ez pontosan mely komponenseket érinti, nem ismert, de lehetséges, hogy az összest.
Frissítve: Kvjat az ICE, TC, MGU-H és MGU-K egységekből kapott újat.