Azt már hivatalosan is tudhatjuk, hogy február 15-én mutatják be a Ferrarit a nagyközönség előtt, mindezt ráadásul élőben követhetjük a Ferrari hivatalos weboldalán és közösségi médiás felületén. Az olaszoknál egyelőre óvatos optimizmus uralkodik, mivel a motorerő és a megbízhatóság területén is remek eredmények születtek a tesztpadon, ahogy a szélcsatornás mérések is biztatóak, a Scuderia nem szenved nagy hátrányt az új aerodinamikai szabályozás miatt.
Olasz sajtóhírek szerint kisebb problémát okoz viszont a vörösöknek, hogyan nézzen ki az új overall. A Mission Winnow szponzor miatt kissé sötétebb színre számíthatunk, ugyanakkor ezen források szerint nem döntöttek arról, hogy a versenyzők overallján is láthatunk-e matricákat (ezeket általában szeretik elkerülni, súlycsökkentési okokból). A legapróbb részletre is igyekeznek odafigyelni, hogy minél hatékonyabban harcolhassanak a hosszú évek óta domináló Mercedes ellen.
Az olasz sajtó azt is tudni véli, hogy Sebastian Vettel főmérnöke távozik posztjáról. Hivatalos indoklásuk szerint új kihívásokat keres, ám a scuderiafans.com leginkább a furcsa időzítés miatt nem így gondolja (alig néhány nappal az új autó bemutatása előtt). Elméletileg a rengeteg profi szakember miatt pótlása nem jelenthet különösebb gondot.
A pletykák szerint az emlékezetes „csavarhúzós történet” miatt romlott meg a kapcsolat a főmérnök és versenyzője között. A Brazil Nagydíj egyik szabadedzésén ugyanis a gárda hibázott és Vettel autójában felejtett egy csavarhúzót és egy csavart, ami egy idő után kellemetlen mozgásba kezdett a Ferrariban. Ez az eset pedig lassan lerombolta a bizalmat a felek között. A clubalfa.it információi szerint Riccardo Adami február hetedike óta már nem tölti be eddigi posztját.