Az időmérő edzésen mért legmagasabb sebességi értékek terén újra a Scuderia versenyautói érték el a legjobb eredményt, a későbbi győztes Kimi Raikkönen megközelítette a 328 kilométer/órát a mért ponton, csapattársa, Sebastian Vettel pedig szorosan mögötte a második a listán. Természetesen a beállításoktól sok függ, de Toto Wolff már az időmérőn megszerzett pole-pozíció után aggódott a Ferrari remek sebessége miatt.
Austin is aláhúzta a Red Bull jelenlegi leggyengébb pontját, a Renault-erőforrást. Max Verstappen eredménye kevésbé mérvadó, mivel a Q1 hajrájában eltört a felfüggesztése, így az időmérő második szakaszában már nem is tudott pályára gurulni. Így sem valószínű, hogy sokkal feljebb kerülhetett volna, ugyanis csapattársa, Daniel Ricciardo legjobb végsebessége is több, mint 17 kilométer/órával maradt el a Ferraritól és természetesen igen messze volt a Mercedestől is.
A Renault erre a listára sem lehet büszke, az utolsó hét helyből hatot a francia gyártó motorjaival szerelt autók foglalták el, még a közülük a legjobb végsebességet elérő Nico Hülkenberg lemaradása is jelentős az egyenesben. Remekül teljesített a Honda (ahogy azt lassan megszokhatjuk a kvalifikációikat látva), Hartley 320 fölé ment és Gasly is alulról súrolta ezt az értéket, megelőzték az összes Renault-t, illetve jó néhány Ferrari- és Mercedes-motoros versenyautót.
A jelek szerint tehát második (FIA) szenzor ide vagy oda, a Ferrari újra verhetetlen végsebességben. Ez Mexikóban, a hosszú célegyenesben újra Kimi Raikkönen és Sebastian Vettel javára válhat.