Jelenlegi munkaadója, a Sauber jövőre még szorosabbra fűzi az együttműködést az olasz vállalattal, aminek következtében nagy esélye van annak, hogy a Ferrari juniorcsapatává válik. Ez annyit is jelenthet, hogy a pilótakérdésbe is jóval nagyobb lesz a beleszólásuk, egy Mercedes-patronált versenyzőnek pedig kevés esélye lesz maradni, pláne, hogy Marcus Ericsson szponzori háttere erős alapokon nyugszik.
Két istállónál lehetne még keresnivalója a fiatal németnek, a Williamsnél és a Toro Rossónál akad még szabad ülés a Sauberen kívül. A Williams-Mercedes esetében egyébként sem kicsi konkurenciával kellene szembenéznie, ugyanis Stroll helye biztos, a másik autóért pedig nagy harcot várnak Massa, Kubica és Di Resta között. Ráadásul a Williams főszponzora egy italgyártó cég, amely a kontraktusnál feltételül szabta, hogy legalább az egyik pilótának 25 évesnél idősebbnek kell lennie a csapatnál, Wehrlein emiatt kiesik a képből.
A paddockban új híresztelés látott napvilágot az elmúlt napokban, miszerint Wehrlein a Toro Rossóhoz jelentkezett be, hogy szívesen a bikák fiókcsapatához szerződne. Ugyan még egyik pilótaülés sem foglalt, a tehetséges németnek így sem lesz könnyű dolga, mert a Red Bull általában a saját juniorprogramjából válogat a Toro Rossóhoz is.
Carlos Sainz már aláírta szerződését a jövő évre a Renault-hoz, de a másik hely is szabad még, mert Danyiil Kvjatnak sincs szerződése. Az orosz ráadásul most egy ideje parkolópályán van a Toro Rossónál, Pierre Gasly versenyez helyette, így egyáltalán nem biztos, hogy a látványosan alulteljesítő Kvjattal hosszabbít a Red Bull fiókcsapata.
Suzukában erősen tartja magát a bokszutcai pletyka, hogy Pascal Wehrlein is versenyben van a Toro Rosso egyik pilótaüléséért. Komoly lehetőség lenne ez a még mindig csak második teljes szezonját taposó Wehrlein számára és eddigi teljesítményét látva vélhetően a Toro Rosso sem járna rosszul vele. Kérdés, hogy feladja-e a Red Bull eddigi pilótapolitikáját.