A beállítások rendkívül sokat nyomnak a latban Malajziában, a pálya ugyanis a hosszú egyenesek és a kanyargós szakaszok tökéletes keveréke, több pilóta kedvence. Az időjárást kevésbé kedvelik a hőség miatt, az ausztrál várja a következő két állomást, ugyanis Sepang után azonnal következik egy hétre rá Suzuka is.
„Tavalyi győzelmem teljesen váratlanul ért, nem is gondoltam, hogy az autónknak fekszik ez a pálya, de Lewis motorhibája megnyitotta az utat a győzelemhez. Az utolsó körökben pedig megtartottam az elsőséget Maxszel szemben. Tökéletes példája volt annak, hogy sosem tudhatod előre, mi történik” – kezdte visszaemlékezését Daniel Ricciardo.
„Nehéz megtalálni az ideális beállításokat, mert Malajziában a középső szektor nagyon technikás, ugyanakkor a hosszú egyenesekben nem engedheted meg magadnak, hogy túl sokat veszíts. Aztán már megyünk is tovább Suzukába egy rövid tokiói kitérő után. Tokió egészen különleges, a helyi ételek a kedvenceim közé tartoznak, az egyik szusi étteremben már tavaly foglaltam is egy asztalt előre” – utalt a gyors váltásra az ausztrál.
„Mindig is szerettem a suzukai pályát, kimondottan nagy kihívás egy igazi versenyzést kedvelő pilótának. Az első szektor élvezetes, a megfelelő beállításokkal ott nagyon sok időt lehet nyerni. A legnehezebb viszont mégis az utolsó sikán, a pálya legtrükkösebb pontja, óriási sebességről kell visszalassítani nagy fékezéssel, majd a kanyar kerékvetőit támadni” – tekintett előre Japánra Ricciardo.
„Lehetetlen Japánról beszélni anélkül, hogy megemlítenénk a fantasztikus rajongókat. Állandóan apró ajándékokat kapunk tőlük, a versenynapok alatt pedig a lelátón láthatjuk őket teljesen beöltözve a kedvenceik által használt versenyzői szerelésbe, néha még bukósisakba is. Egészen különleges látvány” – osztotta meg a japán szurkolókkal kapcsolatos élményeit a népszerű ausztrál.