Ha a Renault olyan motorokat gyártana 2014 óta, melyek legalább a világbajnoki harcra elegendőek lennének a Red Bull számára, bizonyára Christian Horner egy szót sem szólt volna a V6-os hibridek ellen, mivel azonban ez nem történt meg, a brit folyamatosan kritikára emelte a hangját. Annyi biztos, hogy a csapat jövőre is a franciák erőforrásait fogja használni, 2019-ben pedig Hondára válthat, sőt, ha a brit luxusmárka számára kedvezőek lesznek a feltételek, akkor 2021-től az Aston Martinnal társulhat majd - a gyártó jövőre névadó szponzora lesz majd.
Horner szerint a versenyzés és a közút kapcsolata egyre inkább a Formula-E felé tolódik el, ezért mihamarabb változtatni kell a jelenlegi szabályokon. „Semmilyen relevanciája sincs annak, amit itt csinálunk” nyilatkozta a brit a Sky Sportsnak. „A motoroknak nem sok közük van a közúti autózáshoz, hiszen a két terület aerodinamikai szempontból nem keresztezi egymást. A Forma-1 szórakoztató sportág, ahol a nézők a legjobb pilótákat akarják a legjobb autókban látni. Első sorban a versenyzőkről kell szólnia, és csak azt követően a csapatokról.”
„Ez összefüggésbe hozható azzal, amit már korábban is mondtam, hogy az F1 válaszúthoz érkezett, és el kell döntenie, melyik irányba halad tovább. A gyártók egyre inkább a Formula-E-t kezdik favorizálni a technológiai út miatt, amely szerintem nem rossz. A Forma-1 viszont az érzelmekről és a pilóták kerék-kerék elleni csatáiáról szól, ahol az ember és a gép is a határait feszegeti. Nagyszerűen kell kinéznie, kihívást kell a pilóták elé állítania, és remekül kell hangzania - ez az a három elem, melyekhez vissza kell tértünk” - tette hozzá Horner.