Az F1-es család fele kárhoztatta, a másik fele pedig dícsérte a Haast azért, mert sikerült az „évszázad üzletét” megkötniük a Ferrarival, azaz hogy különféle alkatrészeket egyenesen Maranellóból kapnak, anélkül, hogy bármennyi időt is töltenének azok tervezésével és megalkotásával. Ez azonban visszaüt, hiszen a Haasnál nem egységben látják az autót, hanem csak részletekben - Rob Taylor, az amerikaiak főtervezője ezt bővebben is kifejtette.
„Megvannak a saját ki problémáink ezen a téren” - idézte az Autosport a szakembert. „Rengeteg információ érkezik hozzánk a Ferraritól, de csak akkor, amikor megérkeznek az általunk rendelt alkatrészek, ez pedig nem mindig időben történik. Normális esetben a használatba vétel előtt van némi elképzelésed a koncepcióról. A Ferrarival történt megegyezésünk alapján néhány elemet nem látunk addig, amíg valóságot nem öltenek, így az egész olyan, mint egy kétélű kard. Nem kell dolgoznod, de más munkájára szükséges reagálnod - később, mint ahogy szoktad.”
Taylor szerint a Haas számára az jelenti a legnagyobb fejtörést, hogy vajon zökkenőmentesen be tudják-e szerelni a Ferraritól kapott alkatrészeket. „Nem azon aggódtunk, hogy ’vajon odaillik-e?”, hanem hogy ’Te be tudsz-e férni oda? Be tudod oda tenni a kisujjad?’ Például az első lengőkar esete némi tortúrával járt. Ők is és mi is megépítjük a karosszériánkat, milliméternyi eltéréssel. Nem arról van szó, hogy vajon a lengőkar működni fog-e, hanem hogy ’A fenébe, ez nem fog odaférni. Keressünk egy olyan szerelőt, akinek kisebb keze van.’”
A szakember úgy véli, a partnerkapcsolat még gyerekcipőben jár, de már vannak tervek arra nézve, hogy hogyan tudnának előrelépni a jövőben. „Sok időre van szükségünk, hiszen nagyon sok információ érkezik hozzánk. Új kapcsolatról van szó, amely kihívást jelent számunkra. Úgy vélem, a 2017-es és 2018-as autó tervezése is könnyebb lesz, mert fejlődni fog a kapcsolatunk, és tudni fogjuk, melyik srácot kell felhívni, hogyan beszéljünk velük, és hogy hogyan csaljunk ki tőlük információkat” - tette hozzá Taylor.