A Scuderia a hivatalos leleplezést január 30-án tartja, de akik nem bírják ki addig, azok már most szemügyre vehetik ezt az egyelőre találgatásokon alapuló elképzelést.
A: Orrkúp
Az új szabályoknak megfelelően kerül átalakításra, és leginkább a Red Bull által alkalmazott megoldásra fog hajazni, több levegőt áramoltatva a padlólemez alá.
B: Első felfüggesztés
A legnagyobb meglepetés és a legjobban várt részlet a 2015-ös modell leleplezése kapcsán kétségkívül az első felfüggesztés lesz. Tavaly csak a Ferrari és a McLaren élt a húzórudas koncepcióval, és nagy kérdés, hogy a maranellóiak idén áttérnek-e a jóval egyszerűbb tolórudas megoldásra, amely vélhetően Kimi Raikkönen és Sebastian Vettel vezetési stílusának is jobban kedvezne.
C: Hűtő
Másképpen lesznek elhelyezve, mint a tavalyi autóban, hogy így optimalizálják a belső légáramlást. Valószínűleg konvencionálisabb megoldással fog élni a Ferrari, és inkább horizontális, mintsem vertikális irányban fognak helyet foglalni a hűtők. Ez azért is lesz kulcsfontosságú része az autónak, hogy jobb legyen a motor hűtése, és így ne veszítsen erőt az autó.
D: Fenéklemez
Sokkal alacsonyabbra és hátrébbra kerül a hátsó fenéklemez, közelebb juttatva a hűtőből kiáramló levegőt a kipufogócsőhöz.
E: Motor
A turbó és a kompresszor is egészen biztosan nagyobb lesz, mint a 2014-es konstrukcióban volt, az elhelyezésük viszont hasonló maradhat, nem követve a Mercedes kialakítását. Az olajtartály is a motor elé kerülhet.
Korábban a Sport Bild is kiszivárogtatott egy tervrajzot az épülőfélben levő Ferrariról, ezt is érdemes lehet összevetni a mostani verzióval.