A német lap Paolo Filisettire, egy a Ferrari belső köreihez tartozó olasz műszaki emberre hivatkozva hozta le szóban forgó képet. Erősen kérdéses, hogy hihetünk-e neki, hiszen a Ferrari érdekeivel teljesen szembemenne, hogy idő előtt kiszivárogtassanak bármit jövő évi F1-es versenygépük terveiről.
Mindenesetre a Sport Bild egy rövid használati útmutatót is csatolt a fotó mellé. Íme, így rakd össze otthon a karácsonyfa alatt a győztes Ferrarid!
1. Új orrkúp
A Mercedes idei megoldására hajaz.
2. Új felfüggesztés
A Ferrari visszatér a konvencionálisabb, ám hatékonyabb koncepcióhoz. Cél: nagyobb stabilitásérzés a kanyarokban, és szélesebb körű állíthatóság.
3. Új oldalelemek
Ezek is jóval nagyobbak lesznek, ami a motor hűtését segítheti elő. A jobb hűtés kevesebb erőveszteséget jelent. Idén ez okozta a Ferrarinak az egyik legnagyobb problémát.
4. Új motorház
Nagyobb. Ebben is a Mercedes idei koncepcióját követik a turbó elhelyezésével kapcsolatosan, mivel idén túl szűk volt a motorterük, és nem tudtak elég lóerőt generálni. Az új autóban több hely lesz, ami segít hatékonyabban felhasználni a kipufogógázokat.
5. Új véglapok
Az idei év végén ezt az elemet már tesztelte is a Ferrari. A cél légáramlás és ezáltal a leszorítóerő javítása.
6. Hátsó szárny
A turbulenciát kívánja csökkenteni, ezáltal az autó vezethetőségét javítani.