Az indonéz pilóta 2016-ban az akkor utolsó évadát megkezdő Manor istállónál kapott lehetőséget, ám látványosan elmaradt a szintén újonc Pascal Wehrlein teljesítménye mögött (aki egyébként azóta szintén távozni kényszerült a száguldó cirkuszból).
A 2016-os Ausztrál Nagydíjon debütálhatott a Formula-1-ben a fiatal indonéz pilóta, de nem váltotta meg a világot. A pénzügyi nehézségekkel küzdő Manor istálló azonban a Belga Nagydíj előtt menesztette, miután elfogyott a szponzori pénz Haryanto irányából.
Előtte is láthatóan elmaradt tudásban a tehetséges német Pascal Wehrlein mögött, de a Haryantót váltó Mercedes-junior, Esteban Ocon is már az első pillanattól jobb teljesítményt nyújtott. Azóta nem is versenyzett hivatalos sorozatban, bár egy ideig még (sikertelenül) dolgozott azon, hogy visszatérhessen a Formula-1-be.
A 2017-es évben feladta ezt az álmát, most pedig a versenypályán is viszontláthatjuk. A korábban a GP3-ban és a GP2-ben is futamgyőzelemig jutó indonéz a Blancpain GT ázsiai világsorozatában kapott ülést egy Ferrari 488 GT3-as volánjánál.
A Formula-1-ben legjobb eredménye egy 15. helyezés volt a Monacói Nagydíjon, Wehrlein Ausztriában pontot is szerzett ugyanezzel az autóval. Új sorozatában korábbi, illetve jelenlegi F1-es pályákon is versenyezhet, például Suzukában, Sanghajban, vagy éppen Sepangban.