Technika
Három technikai területen kell javítania Brawn csapatának
A műszaki szabályzathoz nyúl Ross Brawn válogatott mérnökcsapata, hogy izgalmasabbá váljanak a versenyek. A stáb tagja, Pat Symonds elmondta, a 21 szekcióból melyekre koncentrálnak.
részletekHogyan vásároljunk biztonságosan az interneten?
Érdemes átnézni ezeket a dolgokat a nagy karácsonyi roham előtt - hogyan, honnan és mit érdemes rendelni, mik a legfontosabb tudnivalók egy online vásárlás előtt.
részletekKét új okostelefont is bejelentett a HTC
A cég a HTC U11 life és a HTC U11+ készülékekkel bővítette az "U" családot - előbbi egy csúcskategóriás telefon tulajdonságaival bír, de jóval kedvezőbb áron.
részletekHatalmasat fejlődhet a Sauber
Az idei sereghajtóval jövőre bizonyára számolni kell. A Sauber istálló a Ferrari hathatós közreműködésével óriásit léphet előre. Úgy fest, elbúcsúzik a svájci csapat a rajtrács hátsó régiójától.
részletekA Mercedes együtt érez a Ferrarival
Egy egész szezonnyi izgalom megy füstbe a hajrában, az utóbbi futamokon ugyanis a Ferrarit hatalmas pechszéria sújtja. Emiatt a Mercedes csapatfőnöke sem úszik győzelmi örömmámorban.
részletekKomoly kritika az F1-nek: Ez így már nem is sport
Amit az előző évtizedben még rendületlenül hajszolt a Formula-1, az ma veszélybe sodorhatja az egész bajnokságot. A jövő technológiáit hirdető Lucas di Grassi szerint amíg Fernando Alonso a mezőny végén kullog, addig az F1 saját magából csinál bohócot.
részletekHTC VIVE: Amikor beszippant a virtuális valóság
Sokak számára a VR-élmény távoli jövőnek tűnik csupán, pedig a jelenleg kapható készülékek már most is rengeteget tudnak nyújtani. A forgalmazó jóvoltából szerkesztőségünk is kipróbálhatta a HTC Vive-ot, ami jelenleg az egyik piacvezető virtuális valóság-felszerelés. Vajon eljött az a pillanat, amikor a hétköznapi felhasználó is átélheti az autóversenyzés izgalmát a nappalijában?
részletekMivel előzte meg a Mercedes a Ferrarit?
A szezon múlásával a német istálló egyre eredményesebb, míg az olaszok mintha lendületet veszítenének. Az év közbeni technikai korlátozások hatása jelentősebb, mint azt sokan gondolnák.
részletekEzért zöldebb egy F1-es autó, mint egy elektromos
A Mercedes technikai igazgatója, Paddy Lowe szerint az elektromos hajtású járművek sem annyira környezetkímélők, mint azt sokat hiszik, és a Formula-1 valójában sokkal messzebbre jutott a hatékonyság terén.
részletekBármelyik pilótánál gyorsabbak lesznek a robotverseny autói
Gördeszkához fognak hasonlítani, négy motor hajtja őket és 2017-ben jöhet az első futam. Részletek derültek ki az önjáró autók újszerű bajnokságáról, amit nem is fognak sportnak tekinteni.
részletekA Formula-E autói is önjárók lehetnek
Az elektromos versenysorozat első embere, Alejandro Agag újabb forradalmi ötletet agyalt ki a széria számára, amelyhez a technológiát a hamarosan elstartoló Roborace-ből vennék át.
részletekStresszmentes vezetés a Forddal
A Ford új, önállóan működő technológiája kellemes pihenéssé varázsolja a dugóban töltött időt, és távvezérléssel leparkolja az autót...
részletek