DIGITÁLIS MAGAZIN Pontállások Versenynaptárak
2024. december 8. vasárnap

Technika

Három technikai területen kell javítania Brawn csapatának

A műszaki szabályzathoz nyúl Ross Brawn válogatott mérnökcsapata, hogy izgalmasabbá váljanak a versenyek. A stáb tagja, Pat Symonds elmondta, a 21 szekcióból melyekre koncentrálnak.

részletek

Hogyan vásároljunk biztonságosan az interneten?

Érdemes átnézni ezeket a dolgokat a nagy karácsonyi roham előtt - hogyan, honnan és mit érdemes rendelni, mik a legfontosabb tudnivalók egy online vásárlás előtt.

részletek

Két új okostelefont is bejelentett a HTC

A cég a HTC U11 life és a HTC U11+ készülékekkel bővítette az "U" családot - előbbi egy csúcskategóriás telefon tulajdonságaival bír, de jóval kedvezőbb áron.

részletek

Hatalmasat fejlődhet a Sauber

Az idei sereghajtóval jövőre bizonyára számolni kell. A Sauber istálló a Ferrari hathatós közreműködésével óriásit léphet előre. Úgy fest, elbúcsúzik a svájci csapat a rajtrács hátsó régiójától.

részletek

A Mercedes együtt érez a Ferrarival

Egy egész szezonnyi izgalom megy füstbe a hajrában, az utóbbi futamokon ugyanis a Ferrarit hatalmas pechszéria sújtja. Emiatt a Mercedes csapatfőnöke sem úszik győzelmi örömmámorban.

részletek

Komoly kritika az F1-nek: Ez így már nem is sport

Amit az előző évtizedben még rendületlenül hajszolt a Formula-1, az ma veszélybe sodorhatja az egész bajnokságot. A jövő technológiáit hirdető Lucas di Grassi szerint amíg Fernando Alonso a mezőny végén kullog, addig az F1 saját magából csinál bohócot.

részletek

HTC VIVE: Amikor beszippant a virtuális valóság

Sokak számára a VR-élmény távoli jövőnek tűnik csupán, pedig a jelenleg kapható készülékek már most is rengeteget tudnak nyújtani. A forgalmazó jóvoltából szerkesztőségünk is kipróbálhatta a HTC Vive-ot, ami jelenleg az egyik piacvezető virtuális valóság-felszerelés. Vajon eljött az a pillanat, amikor a hétköznapi felhasználó is átélheti az autóversenyzés izgalmát a nappalijában?

részletek

Mivel előzte meg a Mercedes a Ferrarit?

A szezon múlásával a német istálló egyre eredményesebb, míg az olaszok mintha lendületet veszítenének. Az év közbeni technikai korlátozások hatása jelentősebb, mint azt sokan gondolnák.

részletek

Ezért zöldebb egy F1-es autó, mint egy elektromos

A Mercedes technikai igazgatója, Paddy Lowe szerint az elektromos hajtású járművek sem annyira környezetkímélők, mint azt sokat hiszik, és a Formula-1 valójában sokkal messzebbre jutott a hatékonyság terén.

részletek

Bármelyik pilótánál gyorsabbak lesznek a robotverseny autói

Gördeszkához fognak hasonlítani, négy motor hajtja őket és 2017-ben jöhet az első futam. Részletek derültek ki az önjáró autók újszerű bajnokságáról, amit nem is fognak sportnak tekinteni.

részletek

A Formula-E autói is önjárók lehetnek

Az elektromos versenysorozat első embere, Alejandro Agag újabb forradalmi ötletet agyalt ki a széria számára, amelyhez a technológiát a hamarosan elstartoló Roborace-ből vennék át.

részletek

Stresszmentes vezetés a Forddal

A Ford új, önállóan működő technológiája kellemes pihenéssé varázsolja a dugóban töltött időt, és távvezérléssel leparkolja az autót...

részletek