Technika
Ezért zöldebb egy F1-es autó, mint egy elektromos
A Mercedes technikai igazgatója, Paddy Lowe szerint az elektromos hajtású járművek sem annyira környezetkímélők, mint azt sokat hiszik, és a Formula-1 valójában sokkal messzebbre jutott a hatékonyság terén.
részletekBármelyik pilótánál gyorsabbak lesznek a robotverseny autói
Gördeszkához fognak hasonlítani, négy motor hajtja őket és 2017-ben jöhet az első futam. Részletek derültek ki az önjáró autók újszerű bajnokságáról, amit nem is fognak sportnak tekinteni.
részletekA Formula-E autói is önjárók lehetnek
Az elektromos versenysorozat első embere, Alejandro Agag újabb forradalmi ötletet agyalt ki a széria számára, amelyhez a technológiát a hamarosan elstartoló Roborace-ből vennék át.
részletekStresszmentes vezetés a Forddal
A Ford új, önállóan működő technológiája kellemes pihenéssé varázsolja a dugóban töltött időt, és távvezérléssel leparkolja az autót...
részletekShell Eco-marathon: Rekordszámú magyar diákcsapat
Idén hat magyar diákcsapat, köztük két középiskolás vág neki Európa egyik legnagyobb innovációs diákversenyének, a Shell Eco-marathon Europe-nak. Az indulók között az Óbudai Egyetem, a győri Széchenyi István és a kecskeméti Kandó Kálmán Szakközépiskola csapata már rutinos résztvevőnek számít.
részletekHTC One M8s - A díjnyertes utód árnyékában
Az új HTC One M8s fém készülékházban, lekerekített ívekkel és ragyogó, 5”-es full HD kijelzővel érkezik. Utóbbit Corning® Gorilla® Glass teszi ellenállóbbá az ütésekkel, karcokkal szemben.
részletekTelefonnal nyitható kapu - iBlue Smart Gate és Immobilizer
Budapesten mutatta be okos kaputechnikai kiegészítőjét és indításgátló termékét az iBlue. A Bluetooth Smart technológián alapuló megoldásokat fejlesztő cég rövid időn belül a gyorsan növekvő okos otthon piaci szegmens meghatározó szereplője kíván lenni.
részletekMegérkezett a HTC Desire 526G Dual SIM
A HTC bemutatta új készülékét a HTC Desire 526G-t. A dual SIM-es készülék akadásmentes multitaskingot és böngészést, valamint egyszerű és gyors videoszerkesztést biztosít a középkategóriában.
részletekHogyan kommunikálnak az autók a csapatokkal?
A Formula-1-ben a sebesség nem csak a pályán, hanem a döntéshozásban is nélkülözhetetlen. A csapatoknak azonnal tudniuk kell, ha a versenygépeik összetett rendszereiben valami nem a terv szerint halad, ennek érdekében pedig az autók folyamatos összeköttetésben állnak a bokszutcával. Pat Symonds rávilágít, hogyan is működik ez.
részletek1972 - A felismerések éve a Formula-1-ben
A Formula-1-ben az előző két év (1970-71) baleseteinek hatására rádöbbentek végre, hogy tenni kell a biztonságért. A gyakori tűzesetekből levont tanulságok megreformálták az üzemanyag tartályok felépítését.
részletekMit lehet kiolvasni a Lotus E23 külsejéből?
Nem minden a külső, de bizonyos esetekben azért mégiscsak árulkodó lehet. Egy új F1-es modellt például a design és a külső összhatás számbavétele után nem árt kicsit műszakibb szemmel is megvizsgálni.
részletekA rugózási rendszerek fejlődése
Már a század elején kikövetkeztették, hogy rugózás nélkül képtelenség gyors és pontosan kormányozható autót építeni, s ez teljes mértékben igaz az F1-re is.
részletek