Taffin
A Renault a radikális szabályváltozások ellen
Mint ismert, a világbajnoki sorozatban érintett csapatok 2017-ig bezárólag meg akarják újítani az F1-et, és többek között 1000 lóerős motorok bevetésével kívánnak nagyobb érdeklődést generálni sportáguknak.
részletekEz a Renault motor erőssége és gyengéje
A motorszállító és a Red Bull véleménye is egybehangzó: a lóerők számát illetően jól állnak, a vezethetőségen azonban továbbra is dolgozniuk kell az F1-es Ausztrál Nagydíjig.
részletekA Renault motorjának kétharmada megújult
A címre többen felkaphatták a fejüket, a szabályok ugyanis elméletileg az erőforrás 48 %-ának megváltoztatását jelentik. A hangsúly, mint a Renault is kifejtette, az „elméletileg” szón van.
részletekMásfél másodperc maradt még a Renault-ban
Így számolják a franciáknál. Az első, jerezi F1-es teszten korántsem sikerült a maximumon teljesíteniük. Adrian Newey azonban még így sem bízik a Mercedesszel való harcban.
részletekTényleg megbízhatóbbá vált a Renault?
Legalábbis így véli az F1-es motorgyártó műveleti igazgatója, Remi Taffin, aki nagy előrelépést vár 2015-től, annak ellenére, hogy már a szezon előtt elhasználták az idei évre kijelölt 'zsetonjaikat'.
részletekA Renault szerint olcsóbb lesz az F1
A motorszállító szakembere amellett érvelt, hogy felesleges V8-as motorok visszatéréséről beszélni, a méregdrága V6-os erőforrások költsége ugyanis idővel csökkenni fog.
részletekRenault: Nem a turbó a Mercedes titka
Remi Taffin, a Renault F1-es főnöke arról beszélt, a Mercedes-féle osztott turbó nem jelent akkora fegyvertényt, mint sokan gondolják. Azért lehet, hogy jövőre a franciák is bevetik.
részletekRenault: Nem sikerült felzárkóznunk
Bár a Renault F1-es erőforrásával hajtott autók néhányszor megvillantak az idei év során, Brazíliában ismét csúnyán alulmaradtak a Mercedesszel szemben. A franciák nem elégedettek az idei évvel.
részletekA Renault „ideges” az austini pálya miatt
Nem jön jól a Renault számára, hogy egy a motorok számára annyira megerőltető pálya a következő a versenynaptárban, mint amilyen az austini. Remi Taffin, a Renault F1 vezető pályamérnöke különösen az első szektor nagy emelkedőjétől tart.
részletek