DIGITÁLIS MAGAZIN Pontállások Versenynaptárak
2024. december 23. hétfő

Taffin

A Renault a radikális szabályváltozások ellen

Mint ismert, a világbajnoki sorozatban érintett csapatok 2017-ig bezárólag meg akarják újítani az F1-et, és többek között 1000 lóerős motorok bevetésével kívánnak nagyobb érdeklődést generálni sportáguknak.

részletek

Ez a Renault motor erőssége és gyengéje

A motorszállító és a Red Bull véleménye is egybehangzó: a lóerők számát illetően jól állnak, a vezethetőségen azonban továbbra is dolgozniuk kell az F1-es Ausztrál Nagydíjig.

részletek

A Renault motorjának kétharmada megújult

A címre többen felkaphatták a fejüket, a szabályok ugyanis elméletileg az erőforrás 48 %-ának megváltoztatását jelentik. A hangsúly, mint a Renault is kifejtette, az „elméletileg” szón van.

részletek

Másfél másodperc maradt még a Renault-ban

Így számolják a franciáknál. Az első, jerezi F1-es teszten korántsem sikerült a maximumon teljesíteniük. Adrian Newey azonban még így sem bízik a Mercedesszel való harcban.

részletek

Tényleg megbízhatóbbá vált a Renault?

Legalábbis így véli az F1-es motorgyártó műveleti igazgatója, Remi Taffin, aki nagy előrelépést vár 2015-től, annak ellenére, hogy már a szezon előtt elhasználták az idei évre kijelölt 'zsetonjaikat'.

részletek

A Renault szerint olcsóbb lesz az F1

A motorszállító szakembere amellett érvelt, hogy felesleges V8-as motorok visszatéréséről beszélni, a méregdrága V6-os erőforrások költsége ugyanis idővel csökkenni fog.

részletek

Renault: Nem a turbó a Mercedes titka

Remi Taffin, a Renault F1-es főnöke arról beszélt, a Mercedes-féle osztott turbó nem jelent akkora fegyvertényt, mint sokan gondolják. Azért lehet, hogy jövőre a franciák is bevetik.

részletek

Renault: Nem sikerült felzárkóznunk

Bár a Renault F1-es erőforrásával hajtott autók néhányszor megvillantak az idei év során, Brazíliában ismét csúnyán alulmaradtak a Mercedesszel szemben. A franciák nem elégedettek az idei évvel.

részletek

A Renault „ideges” az austini pálya miatt

Nem jön jól a Renault számára, hogy egy a motorok számára annyira megerőltető pálya a következő a versenynaptárban, mint amilyen az austini. Remi Taffin, a Renault F1 vezető pályamérnöke különösen az első szektor nagy emelkedőjétől tart.

részletek