Szabály
Azonnal bevezethetik a vizes állórajtot
A Stratégiai Csoport több fontos döntést hozott csütörtökön, többek közt arról is határoztak, hogy a lehető leghamarabb el kell törölni a safety car mögüli rajtot az F1-ben – de változik a piros zászlós szabály is.
részletekVettel: Totális baromság a rádiós szabály
Meglehetősen kritikus hangnemet ütött meg a német F1-es pilóta a Magyar Nagydíj előtt, amikor a rádiózással kapcsolatos és a pálya határainak betartatását célzó legújabb szigorításokról kérdezték.
részletekŐrület: Újabb fordulat fólia-ügyben!
Egyáltalán nem lehet, csak a bokszban lehet, csak kétszer lehet... Volt már minden, most itt az újabb szabályozás az F1-ben a sisakfóliákra – ahogy Horatius mondta: hegyek vajúdtak, egérke született.
részletekFIA: Nincs biztonsági kockázata a rádiós szabálynak
Charlie Whiting, az FIA versenyigazgatója cáfolja, hogy a szezon előtt megszigorított rádiós szabály biztonsági kockázatokat hordozna magában, hiszen a csapatok másképp is tudják tájékoztatni az F1-es pilótákat.
részletekKésni fog az új időmérős szabály?
Az F1 mindenható ura, Bernie Ecclestone úgy véli, nem fogják egyből bevezetni a kiütéses rendszerű kvalifikációs sémát - a 85 éves brit azt is elmondta hogy miért.
részletekMegszüntetik a zsetonrendszert 2017-től
Ezt a Renault ügyvezető igazgatója, Cyril Abiteboul árulta el csapata szerdai bemutatója során. Az ok: nem akarnak olyan F1-et, amelyben a hajtásláncok teljesítménye határozza meg az erőviszonyokat.
részletekRádió: Mit mondhatnak, s mit nem?
A rajtprocedúra szigorításának értelmében ismét pontosítani kellett a rádiózásra vonatkozó szabályt az F1-ben: most részletesen elmondjuk, mikor mit szabad közölni a pilótával, s mit nem.
részletekNégy helyett öt motort használhatnak a pilóták
Mindenki számára hasznos döntés született motorügyben: az F1-es pilóták már idén öt erőforrást használhatnak négy helyett - a véglegesítésre valószínűleg a Kínai Nagydíj előtt kerül sor.
részletek